Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Trostemama
    Bijdrager
    #10232545 Quote

Hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum, mijn vriend en ik zijn sinds januari bezig voor een tweede kindje. We hebben al een prachtige zoon van inmiddels 2,5 jaar. 

In maart hebben we helaas een miskraam gehad na 6 week. 

Mijn nod is woensdag 14 aug. Wel al een aantal dagen misselijk en krampen. We duimen  maar dat het eindelijk raak is. Ik hoop hier wat aansluiting te vinden met anderen die in het zelfde schuitje zitten!

Femm
    Bijdrager
    #10232576 Quote

Hoi dames , 

vandaag is me menstruatie doorgekomen dus ga helaas door naar de volgende ronde. Had het eigenlijk nog niet verwacht zit nu op dag 26 heb altijd een cyclus van 28 gehad tot nu toe. 

LiekeJill
    Bijdrager
    #10232673 Quote

Hallo, 

ik verwacht woensdag on te worden. Alleen ik heb zelf het vermoeden dat het nu wel gelukt is natuurlijk kan mijn gevoel mij erg voor de gek houden. Maar bij mijn eerste zwangerschap 2 jaar geleden had ik heel veel zin in melk augurk en ( chocola) nu weer en augurk lust ik normaal echt niet melk drink ik eigenlijk nooit vind ik niet veel aan en chocola ja tuurlijk lekker maar verslaving nee kan ik er zonder…ik merk dat ik nu echt wel behoefte heb eraan maar kan ook schijn zijn. En ook misselijk opgeblazen gevoel stemmingswisselingen…nou heb ik afgelopen donderdag een test gedaan was negatief maar ja denk te vroeg getest…alleen ik hoop dat woensdag wel positief is… ben benieuwd 

liefsxlinn
    Bijdrager
    #10232685 Quote

Ik lees telkens mee, maar reageer eigenlijk niet echt. Alleen een berichtje over mijn miskraam in mei. Sorry daarvoor. 

wat balen dat bij sommige nu toch de ongesteldheid is doorgebroken, na al die positieve berichten.

mijn nod is aankomend weekend (17 augustus), maar begin al wat zeurend gevoel te krijgen in mijn onderrug…. 

weet iemand hoe je via je mobiel je naam kan veranderen? Dat gebruiker staat zo ongezellig. 

Groetjes Linda 

liefsxlinn
    Bijdrager
    #10232687 Quote

Naam aanpassen is me al gelukt, zoals jullie kunnen zien.

Heb even het laatste lijstje gekopieerd, weet niet of iedereen er tussen staat. 

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 17 augustus – liefsxlinn – 29 jaar – mei miskraam – 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

-KS
    Bijdrager
    #10232689 Quote

Hallo allemaal! Ben nieuw in dit onderwerp. Mijn vriend en ik hebben besloten voor ons eerste kindje te gaan en mijn koperspiraal is er sinds vorige week woensdag uit. Dinsdag is als het goed is mijn ovulatie en mijn NOD is op 28 augustus.

Ben benieuwd hoe het gaat de komende tijd. Kan nu al niet meer wachten 😉 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

KKKK
    Bijdrager
    #10232696 Quote

Hallo allemaal. Heb al even niet meer gereageerd in het augustus topic. 

Hoopte dat ik inmiddels mijn ovulatie gevonden had maar die is nog steeds niet geweest volgens de ovulatietesten. Weet dus niet wanneer mijn NOD is. Klussen nu maar gewoon om de dag zodat als de ovulatie er is er alvast wat binnen is hahah. Zit morgen alweer op dag 23.  1e ronde btw na mijn eerste echte menstruatie. 

Hoe was dat bij jullie na jullie eerste menstruatie?  Meteen een goede cyclus of ook langer?

Mali Mali
    Bijdrager
    #10232706 Quote

Hoi dames,

Ik heb het lijstje ook even aangevuld! Ik slik teunisbloem en heb daardoor steeds een cyclus van 28 dagen gehad. Zelfs na mijn miskraam 2 maanden geleden had ik maar 30 dagen cyclus.

NOD 28 augustus – Lieke – 31 jaar – 2e kindje

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 17 augustus – liefsxlinn – 29 jaar – mei miskraam – 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct