Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Mientje
    Bijdrager
    #10235937 Quote

Volgens mij wordt ik toch ongesteld, begin net te bloeden 😔

Is dit dan een vroege miskraam of verlate ongesteldheid?

Had wel idee dat ik echt iets van vaag streepje zag…

KayleeMN
    Bijdrager
    #10235915 Quote

Lijkt erop dat m’n menstruatie eraan komt, vandaag beetje lichtrood/roze afscheiding. Zet allemaal niet echt door, maar hou er rekening mee dat het de menstruatie is. Gek genoeg na verwijderen koperspiraal beide maanden een cyclus van 32 (als ’t morgen wel doorzet) ipv 28/29. Achja. Dit was ronde 2, ook de gevoelige tepels zijn blijkbaar ineens na 8.5 jaar een menstruatie teken, zo irritant hoe je lichaam juist op het moment dat je zwanger wil worden zo veranderd terwijl dat nooit zo was. Voor ronde 3 ga ik maar ovulatie testen gebruiken, even kijken of m’n cyclus daadwerkelijk nu rond de 32 zit en de eisprong ook zo’n 14 dagen eerder is of niet. 

XSamantha
    Bijdrager
    #10235876 Quote

Ik meld me hier ook. Ik had een verkeerde berekening gemaakt, want mijn nod is nog augustus en niet in september.

Wij gaan voor een 2de kindje. We hebben allebei een dochter uit een eerdere relatie. Ik gebruik (nog) geen ovaluatietesten. Dit is voor ons de 2de ronde en ik hoop dat het gelukt is. 😀

Dus hierbij:

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje

NOD 14 augustus – trotstemama – 27 jaar – ronde 8 – maart miskraam – 2e kindje

NOD 17 augustus – liefsxlinn – 29 jaar – mei miskraam – 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 20 augustus- Mamnita – 36 jaar – 2de kindje

NOD 21 aug- KSAS 32 jaar- Ronde 4- 2de kindje

NOD 22 augustus – Anne – 30 jaar – ronde 1 – 2e kindje (2jaar)

NOD 23 augustus – Raksha – 30 jaar – ronde 1 – 2e kindje (9maanden)

NOD 24 Augustus – Ir – 30 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 24 augustus – Mystery – 39 jaar -ronde 2 – 6e kindje

NOD 26 augustus – Liefje – 25 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 28 augustus – Lieke – 31 jaar – 2e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

NOD 30 augustus – XSamantha – 25 jaar – ronde 2 – 2de kindje

MSnegeneen
    Bijdrager
    #10235770 Quote

Kersencake; Lijkt mij fijner, voor mijn miskraam ook gedaan, 4e ronde zwanger. Nu wil je zo graag weer zwanger zijn dus dacht gebruik die testen alleen werkt dus niet zo als ik had gehoopt.. We gaan het zien. We vrijen om de dag, dan moet het toch goedkomen zou je denken😆

Shedmf; Nee niet in de ochtend, dat is toch ook niet de bedoeling? Meeste tests moet je tussen 11 en 18 ofzo doen toch? Jij testte wel met ochtend urine? En toen zwanger?

Shedmf
    Bijdrager
    #10235737 Quote

Msnegeneen, test jij met de ovulatie strips in de ochtend of niet? Want dat deed ik eerst niet en toen vond hij niks tot ik wel in de ochtend ging testen. En gelijk bij de eerste positieve ovulatietest raak geschoten na 8 maanden gokken en mis

Kersencake
    Bijdrager
    #10235601 Quote

Spannend gebruiker! Dat hoeft niet nee, het kan zijn dat je eisprong of dat de innesteling wat later was, dus dan wordt de test ook pas later positief. Als je volgende week of over een paar dagen nog steeds niet ongesteld bent opnieuw testen. Ik duim voor je.

MSNegeneen. Klinkt best ingewikkeld, die tests. Het klinkt niet alsof je er echt wijzer van wordt. Is het niet fijner om niks te testen en gewoon te vrijen? Ik vind het echt een dilemma.. Als je wel weet wanneer je ei is geeft dat ook wel weer rust. Maar ik bewaar dit dilemma voor later. Eerst maar eens kijken wat deze week brengt. So far so good…

Welkom Liefje!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Bo-san
    Bijdrager
    #10235594 Quote

Gistereo was mijn NOD, maar vandaag nog steeds niet. Afgelopen maanden was ik stipt op tijd ongesteld. Ik hoop echt dat ik zwanger ben, maar heb een test gedaan en die is negatief. Hopelijk lag dat aan mij (misschien te kort geplast of het was niet geconcentreerd genoeg). Over een paar dagen nog maar proberen, denk ik. Oh, ik hoop het zo.

Dat deze test negatief was, zegt niet alles toch? 

Liefje
    Bijdrager
    #10235575 Quote

Hallo allemaal, 

Eerst en vooral een dikke proficiat aan de dames met een positieve test. 

Ikzelf ben nieuw op dit forum en wil me graag aansluiten bij deze topic.
    Wij zitten momenteel nog maar in onze 1ste ronde voor ons 1ste kindje, maar het lijkt al zolang te duren doordat we nog hebben moeten wachten om te starten wegens ontbrekende vaccinaties. 

Momenteel voel ik zoveel dingen, maar ik weet niet of mijn lichaam mij nu voor de gek houdt. 

Ik heb krampen/kriebels in mijn onderbuik. Dit is iets dat ik nog nooit eerder gevoeld heb. Ook heel erg lage rugpijn. Vannacht was ik dan ook weer heel erg misselijk, maar werd ik nadien ook zeer hongerig. 

Ik wens jullie allemaal heel veel succes! 

Ik heb mezelf in ieder geval al aan het lijstje toegevoegd.

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 14 augustus – trotstemama – 27 jaar – ronde 8 – maart miskraam – 2e kindje

NOD 17 augustus – liefsxlinn – 29 jaar – mei miskraam – 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 20 augustus- Mamnita – 36 jaar – 2de kindje

NOD 21 aug- KSAS 32 jaar- Ronde 4- 2de kindje

NOD 22 augustus – Anne – 30 jaar – ronde 1 – 2e kindje (2jaar)

NOD 23 augustus – Raksha – 30 jaar – ronde 1 – 2e kindje (9maanden)

NOD 24 Augustus – Ir – 30 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 24 augustus – Mystery – 39 jaar -ronde 2 – 6e kindje

NOD 26 augustus – Liefje – 25 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 28 augustus – Lieke – 31 jaar – 2e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct