Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Mystery
    Bijdrager
    #10233687 Quote

Ok ik word gek. 28 juli ongesteld geworden en altijd 3 weken erna begint de volgende cyclus.

Ik zit vandaag op dag 13. We hebben geklust in de vruchtbare dagen. En vandaag bruinige slijmerige afscheiding. Anders dan als ik ongesteld worden en echt heel weinig. Weet niet wat ik hiermee moet. Ken het niet van de andere kids. 

Heb mijn gegevens even aangevuld

NOD 28 augustus – Lieke – 31 jaar – 2e kindje

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 14 augustus – trotstemama – 27 jaar – ronde 8 – maart miskraam – 2e kindje

NOD 17 augustus – liefsxlinn – 29 jaar – mei miskraam – 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 20 augustus- Mamnita – 36 jaar – 2de kindje

NOD 21 aug- KSAS 32 jaar- Ronde 4- 2de kindje

NOD 22 augustus – Anne – 30 jaar – ronde 1 – 2e kindje (2jaar)

NOD 24 Augustus – Ir – 30 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 24 augustus – Mystery – 39 jaar -ronde 2 – 6e kindje

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

KSAS
    Bijdrager
    #10233718 Quote

Oo dames pff wat duurt wachten lang… ene moment kan ik het goed relativeren maar andere momenten zoals deze ben ik het wachten zo moe…. het is gewoon zonder spannend!!!

Kan me niet bedwingen om ook telkens te gaan zitten googlen over eisprong, innesteling, cyclussen en alles eromheen, herkennen  jullie dit of ben ik de enige gek haha🙈

KKKK
    Bijdrager
    #10233722 Quote

@ksas  ik doe met je mee hoor. Ik wacht echter niet tot een positieve zwangerschapstest maar wil eerst nog een positieve ovulatietest krijgen! 

Heb het gevoel dat het alleen bij mij zolang duurt. Vorige cyclus was 35 dagen na stoppen met pil.   Maar zit inmiddels op dag 25 en heb nog geen positieve ovulatie gevonden. Test vanaf dag 10. En ik weet dat ik gewoon rustig moet afwachten maar dan Google ik weer en lees ik dat Als iemand een lange cyclus heeft er misschien geen eisprong is.. En het is gewoon extra lang wachten dus dan weer minder kans denk ik. En ik heb er zo zin in. We klussen wel om de 2 of 3 dagen ondanks dat ik nog geen positieve test heb. Maarja wou het even van me afschrijven haha. Wil het gewoon zo graag maar ik mag niet zeuren, sommigen moeten wel halfjaar wachten op hun menstruatie. Hoop gewoon dat ik deze week mijn ovulatie mag vinden. Want vind het zo vreemd dat het zolang duurt. 

Mystery
    Bijdrager
    #10233757 Quote

Oh Google me gek over innesteling etc. Ga er vanuit dat ik ongesteld wordt. Bruine slijm is alleen bij afvegen zichtbaar en iets meer geworden. Ruikt en ziet niet uit naar bloed

Mali Mali
    Bijdrager
    #10233759 Quote

Oke ik heb blijkbaar niet op zitten letten en mijn naam gewoon bovenin gezet haha oeps. Heb het even aangepast en sta nu netjes op de goede plek 😉

hoe gaat het met jullie meiden? Ik had vandaag een paar keer het gevoel dat ik ongesteld moest worden, menstruatie krampjes heel licht en heb pas 28 aug NOD. Was heeel licht maar nu voel je alles he 😅

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 14 augustus – trotstemama – 27 jaar – ronde 8 – maart miskraam – 2e kindje

NOD 17 augustus – liefsxlinn – 29 jaar – mei miskraam – 1e kindje

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 20 augustus- Mamnita – 36 jaar – 2de kindje

NOD 21 aug- KSAS 32 jaar- Ronde 4- 2de kindje

NOD 22 augustus – Anne – 30 jaar – ronde 1 – 2e kindje (2jaar)

NOD 24 Augustus – Ir – 30 jaar – ronde 1 – 1e kindje

NOD 24 augustus – Mystery – 39 jaar -ronde 2 – 6e kindje

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 28 augustus – Lieke – 31 jaar – 2e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

liefsxlinn
    Bijdrager
    #10233760 Quote

@KSAS ik heb mezelf er ook betrapt dat ik alles ging opzoeken vorige week.. dat wachten duurt vreselijk lang! 

Nog wachten tot zaterdag (17 Augustus) voor mij, maar heb een of ander voorgevoel of bijgevoel, weet niet wat het is, dat het niet raak is. Terwijl we toch echt netjes een dag voor de knaltest (ovulatie) en een dag er na het hebben gedaan.

Zag dat er aankomende dagen een paar dames hun NOD hebben. Ben heel benieuwd….

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

anneiggy
    Bijdrager
    #10233776 Quote

Pffff meiden ik herken dat gegoogle ook enorm. Ik ben bijvoorbeeld extreem moe, ik weet dat ik dit de eerste weken ook had bij mijn eerste zwangerschap dus dan denk je gelijk zou het??

Maar afgelopen vrijdag was volgens mij mijn eisprong dan zou het wel heel erg vroeg zijn als ik nu al symptomen heb. Dus ik maak mijzelf helemaal gek.

Vorige keer merkte ik het echt aan mijn borsten die stonden op knappen en waren gelijk cupmaat groter dus zodra ik dit weer merk dan zal ik hoop krijgen. Pfff nog een week voor mijn NOD!

KSAS
    Bijdrager
    #10233788 Quote

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben hihi…

Nog een week te halen pff… ik voel ook helemaal niets… dus krijg dan gelijk het idee dat het wel niet zo zak zijn. Wachten jullie echt tot NOD of gaan jullie een vroege test doen? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct