Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • KKKK
    Bijdrager
    #10228578 Quote

Oké gelukkig beginnen jullie ook vroeg met de ovulatietesten. Net de eerste gedaan natuurlijk nog niet positief. Verwacht ik ook niet hoor haha. Twijfelde om 2 dagen later te doen maar heb de sensitest testen op marktplaats dus was mooi koopje. Hahah. 

Ben erg benieuwd wanneer hij positief wordt. Laat het hier wel weer even weten. Kan het verder aan niemand naast mijn vriend vertellen dus dan hier maar. 

@evyh Wat naar van je miskraam! ☹ Lees veel op het forum dat vrouwen wel snel weer zwanger worden hoop dat dit jouw ook gegund is!  Ga voor je duimen. En voor de rest natuurlijk ook!

Femm
    Bijdrager
    #10228706 Quote

Goeiemorgen dames, 

vandaag zit ik op cd 16 heb de afgelopen maanden op dag 16 mijn eisprong gehad. Dit heb ik gemeten met cb ovulatie testen. Dus ik ging er vanuit dat dat deze maand ook was nu was ik gister al begonnen met testen maar het 2de streepje wordt steeds lichter …. ik vraag me echt af of ik me eisprong heb gemist. En dat hij toch op dag 14 is gesprongen. 

Heb momenteel wel echt beetje steekjes links en rechts maar geen postitieve ovulatie test. 

Groetjes Femke 

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10228793 Quote

Hoi dames, liever had ik me hier niet aangesloten.. maar als die stomme menstruatie er dan toch is, dan maar liever samen lief en leed delen 😉 (Femke ik heb jou hier ook tussen gezet)

Om het maar positief te bekijken: ik heb deze cyclus voor het eerst mijn eisprong gevonden mbv ovulatietesten én volgende week ben ik jarig dus kan ik lekker wijntjes drinken..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

Femke het zou kunnen dat je ‘m gemist hebt, hij nog moet komen, of dat het streepje gewoon echt niet donkerder gaat worden (of heb je andere maanden wel een knaltest gehad?)

Missmm
    Bijdrager
    #10228833 Quote

Hee dames.

Ook ik zat in de andere topic en zal dus vanaf nu mij ook hier aansluiten..

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

Truus
    Bijdrager
    #10228841 Quote

Femke klinkt ivm de steekjes meer alsof hij nog moet komen? Misschien gewoon iets te laat deze cyclus? Of voel je je eisprong normaal niet?

Welkom Mireille! Deze versie doet het inderdaad beter haha. Heb het overzicht even geupdate met mezelf en Mireille erbij.

Echt shit dat jij er ook weer bij zit Sandra maar wijntjes kunnen drinken op je eigen verjaardag is natuurlijk zeker wel een voordeel. Ik heb ook alweer lekker wijn en koffie op deze week haha.

En nu hopen op een hoop positieve testen deze maand!

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

Mamaloe
    Bijdrager
    #10228844 Quote

Haha ik zie nu ook 2 topics aug nod! Ik lees ook graag hier mee. Hier wordt actiever gekletst! 

Nod 9 aug- mamaloe-32 jaar-ronde 2-2e kindje. 

Mij ben zelf nog niet thuis ik ovulatietesten. Willen het eerst zonder proberen…maar gok dat ik al snel ook deze zal gaan gebruiken. Spannend hoor! Hoop voor ieder dat het niet te lang zal duren! Ik voel van alles (moe, gevoelige borsten) maar kan ook goed mezelf voor de gek houden. Afwachten! 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Mamaloe
    Bijdrager
    #10228845 Quote

Nieuw overzicht: 

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10228860 Quote

Hoi allemaal! Het wordt hier aardig druk haha. 

Volgens mij word ik langzaam gestoord. Ik heb mezelf dit keer echt niet onder controle… ik heb het idee dat ik van alles voel. Gevoelige borsten en dan weer niet. Vandaag super vermoeid. Maar ja misschien ben ik ook wel gewoon moe omdat ik elke ochtend om half 7 temperatuur en te laat naar bed ga. Ik zit ook continu op dit forum. Ik denk dat dat ook niet goed voor me is, maar aan de andere kant kan ik even mijn hart luchten. Mijn vriend wil het er gewoon niet vaak over hebben. Maar ik denk er nu gewoon continu aan. Mijn cyclus is opeens ook heel anders. Laatste keer opeens een lf van 14 dagen ipv 8 a 9. En in deze cyclus is mijn eisprong nog nooit zo op tijd geweest. Dus ja ik let nu gewoon op alles… want ik dacht oo dan wordt mijn cyclus eindelijk normaal en dan gaat het vast lukken!! Maar ja.. moet nog even wachten..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct