Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Zeeuws-meisje
    Bijdrager
    #10235222 Quote

Bedankt allemaal 🤗 

@Mientje dat klopt inderdaad. Je hcg verdubbelt elke 48 uur dus over 2 dagen zij je test duidelijker moeten zijn. Misschien morgen ook al hoor als je urine goed geconcentreerd is 😊

@KayleeMN spannend! Inderdaad gewoon testen wanneer het voor jou goed voelt. Ik ga voor je duimen!

@anneiggy voor jou ook nog even spannend! En ik voel(de) ook echt aan niks dat ik zwanger zou zijn. Ik had echt verwacht dat het niet raak was, maar toch wel. Dus duimen 🍀

@kersencake oeeeh ook spannend! Ik duim ook voor jou 🍀

@JJanneke spannend, en naar dat je ook een miskraam hebt moeten meemaken 🙁 ik heb  8 juli een miskraam gehad en had 5 augustus mijn eisprong dus we zitten dicht bij elkaar. Succes 🍀

Zeeuws-meisje
    Bijdrager
    #10235223 Quote

4 augustus bedoel ik*

MSnegeneen
    Bijdrager
    #10235229 Quote

@Kersencake; Dit is de tweede maand dat ik ze gebruik, vorige maand ook geen piek kunnen vinden. Wij hebben nu gezegt; om de dag vrijen…. Zodat we het niet missen. 

Volgende maand, als het nodig is, ga ik ook temperaturen. 

Mientje
    Bijdrager
    #10235280 Quote

Blijft nog steeds spannend, kon het niet laten om toch te testen maar streepje is nog steeds wel wat vaag. Wel ietsjes duidelijker als gister heb ik het idee maar zeker geen knaller. Nu ga ik echt tot woensdag wachten. 

kimmieeeeeeeee
    Bijdrager
    #10235370 Quote

@lievesam

De maand vliegt voorbij, maar ook ik wil me graag aansluiten bij de groep. Enorm over zitten twijfelen omdat ik er eigenijk niet mee bezig wil zijn omdat het sowieso 3 maanden heeft geduurd met behulp van medicatie voor ik na mijn curretage weer ongesteld was. Maar het begint toch weer heel erg te kriebelen om mijn dingen te delen met iedereen.

NOD 25 augustus – kimmieeeeeeeee – 26 jaar – ronde 3 (1e ronde na miskraam) en 1e kindje.

Veel succes allemaal! 

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10235478 Quote

Hoi lieve meiden,

Op 1 augustus had ik laten weten even weg te blijven uit dit topic, omdat ik alles moeilijk los kon laten. Mijn vruchtbare periode zit er nu duidelijk op (ja, ik zou het loslaten maar om zulke pijnlijke borsten kun je niet heen!) en ik was benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik kan nu toch niet meer dan afwachten op mijn volgende cyclus.. of hopelijk iets anders! 

Volgens mij zijn er deze maand echt veel meiden met een positieve test. Laat dit maar een mooie voorbode voor ons allemaal zijn 😉

kimmieeeee ik begrijp je gevoel wel. Aan de ene kant is het super fijn om alles hier te delen, maar je bent er wel weer meer mee bezig..

Zeeuws-meisje gefeliciteerd! Is een duidelijke streep! 

Mientje jij ook voorzichtig alvast gefeliciteerd!

KayleeMN ga je morgenochtend testen? Lekker veel afleiding zoeken tot die tijd!

Kersencake ik duim met je mee!

MSnegeneneen wanneer is jouw NOD?

LieveSam hoe is het met jou?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

KayleeMN
    Bijdrager
    #10235482 Quote

Sandra vdp Ik denk dat ik zelfs woensdag pas ga testen. Ik wil mezelf nu een beetje aanpraten dat ik gewoon een wat langere cyclus heb (al heb ik dat nooit) dus test liever wat later dan, dan is de kans toch groter dat er een plusje komt als ik niet ongesteld word. 

MSnegeneen
    Bijdrager
    #10235552 Quote

Sandra vdp; Lastig te zeggen, cyclus is niet gelijk…. 1e cyclus na miskraam was 28 dafen, die erna 34 dagen. Ik ga nu uit van 31 augustus. Maar we gaan het zien… Veel vrijen😋

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct