Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur

@mientje, wat verdrietig 🙁 vooral als je een streepje hebt gezien! 

Ik heb zelf een paar maanden geleden het idee gehad dat ik een innesteling had die was mislukt, dokter beaamde ook dat dat waarschijnlijk het geval was. Ik had toen geen positieve test. Ik heb nu overigens weer precies dezelfde symptonen (menstruatie kwam later, wel direct een bloeding ipv opbouw zoals bij menstruatie). Dus het lijkt nu wel weer het geval :(. In ieder geval lijkt het alsof ik weer ongesteld ben geworden, maar het stomme is dat je in je achterhoofd toch nog bezig blijft met dat het een innestelingsbloeding kan zijn omdat het zo anders voelt! Vast weer je lichaam dat je voor de gek houdt. Ik heb zelf het gevoel dat de innesteling en mijn menstruatie elkaar ‘kruisen’ doordat mijn LF vrij kort lijkt te zijn en het daardoor mislukt. Eind september naar de gyn om dat te bespreken…

Shedmf
    Bijdrager
    #10236039 Quote

Shedmf; Nee niet in de ochtend, dat is toch ook niet de bedoeling? Meeste tests moet je tussen 11 en 18 ofzo doen toch? Jij testte wel met ochtend urine? En toen zwanger?

Vorife maand getest in de middag vollgens beschrijving geen streepje gevonden. Deze maand in de ochtend getest en 2 dagen een positieve test. Gehobbied envorige week een positieve zwangerschaps test

Facha
    Bijdrager
    #10236041 Quote

Ik had mijn NOD op 19augustus gezet maar ik weet niet echt zeker wanneer die zou zijn 🤔 Ik heb 22juli helaas een curettage gehad, er moest nog weefsel weg gehaald worden van mijn miskraam in mei 😓 dus het duurd allemaal lekker lang. Aan de ene kant zou ik blij zijn met een menstruatie want dan weet ik dat me lichaam weer beetje in orde is, maar aan de andere kant zou ik ook wel weer meteen zwanger willen zijn ook al raden ze dat af. Ik denk dat ik dat ik gewoon afwacht en niet ga testen. Ik voel me ook niet gek of zo…

Mientje
    Bijdrager
    #10236065 Quote

Blijft wel raar, het is niet zoveel bloed als ik normaal zou hebben bij mijn menstruatie maar het is ook voornamelijk oud bruin bloed. Voor een innestelingsbloeding is het wel beetje laat toch? Misschien duurt ehet even voordat menstruatie op gang komt maar heb normaal nooit bruin bloed. Net maar een test ook gedaan maar het blijft hetzelfde vage streepje…

Het wordt wel erg spannend gemaakt zo voor me 😅

Mientje
    Bijdrager
    #10236070 Quote

[IMG]https://www.mupload.nl/img/azifj7is1i1.jpg[/IMG]

Wat vinden jullie? Misschien tuur ik me suf op iets wat er helemaal niet is…

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Shedmf
    Bijdrager
    #10236074 Quote

https://www.mupload.nl/img/azifj7is1i1.jpg

Ik zie inderdaad een heel licht streepje

Tralala
    Bijdrager
    #10236078 Quote

Oeehh dat is een lastige Mientje, ik zou zeggen negatief maar als ik m’n telefoon in een bepaalde hoek heb en naar de andere streep kijk denk ik iets te zien.

Maarja dat is vaak wishfull thinking. De hormonen verdubbelen om de dag dus overmorgen nog een keer testen zou al een duidelijkere streep moeten geven.

Ik duim voor je!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct