Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Sandra vdp
    Bijdrager
    #10228921 Quote

Tulpelientje ja je kunt jezelf helemaal gek maken. En ik zit een beetje met dezelfde gedachten als jij. Ik vind het super fijn om hier te kletsen, ervaringen te delen en te lezen over positieve testen. Maar aan de andere kant ben ik er daardoor wel nóg meer mee bezig. Ik moest de ovulatietesten weg doen van de huisarts, dus dat is voor mij misschien stap 1 om niet te krampachtig bezig te zijn. Om dit forum (wat meer) los te laten vind ik nog lastig, maar misschien probeer ik wat minder actief te zijn dan afgelopen maanden. Ik lees hier ook wel van meiden dat ze juist zwanger zijn geworden toen ze alles wat meer zijn gaan loslaten. Dat wil ik ook graag bereiken 😉

Mamaloe inderdaad afwachten is het beste, hoe moeilijk ook. Je denkt soms van alles te voelen. Ovulatietesten kunnen helpen, maar kunnen ook heel onduidelijk zijn (bij mij werken ze ook niet goed) en juist voor meer onzekerheid zorgen. Ik ga er deze ronde mee stoppen in ieder geval.

Mismm pffff ronde 11 alweer, ik hoop echt dat het je deze ronde gegund is!

Truus groot gelijk heb je, even weer van dat soort dingen genieten nu het kan. En weer vol goede moed de nieuwe maand in!

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10228930 Quote

Ja het is wat Sandra.. ik ga vanaf nu even niet meer op het forum (kan het niet beloven haha). Misschien brengt dat toch meer rust in mijn hoofd. Dus succes allemaal!! Ik laat pas weer wat van mij horen als ik meer weet 🙂 

Duim voor jullie!

Femm
    Bijdrager
    #10228981 Quote

Sandra Vdp ik heb de vorige maanden altijd een knaltest gehad op cd 16. Dus is best wel gek dat het streepje aleen maar vager wordt. Ben bang dat ik hem heb gemist. Ik heb wel genoeg geklust voor mijn gevoel dus dat wordt plaats nemen op het wachtbankje 🙂

Truus ik voel mijn eisprong helaas niet.. ik ben nu ook echt onzeker door die steekjes maar toch geen positieve ovutest. 

KKKK
    Bijdrager
    #10229012 Quote

Hallo meiden, 

Heb een super awkward vraag, durf hem bijna niet te stellen. Maar doe het toch ken jullie toch niet persoonlijk haha. 

Doe sinds 2 dagen ovulatietesten, Heb dipsticks dus moet mijn urine opvangen. Mijn urine is helder alleen zitten er elke keer witte sliertjes in. Hele kleine witte sliertjes, heb geen pijn bij plassen en urine is verder helder. Maar hebben jullie dat ook?  Plas in een kommetje en gisteren al van die sliertjes en vandaag weer. Vind het wat gek of is dit gewoon normaal. Kijk normaal ook nooit naar mijn urine dus weet niet als ik het normaal ook heb???  

Nicolle B
    Bijdrager
    #10229022 Quote

Je urine kan inderdaad troebel  zijn. Je kan het eens laten testen  voor een blaasonsteking je hoeft niet perse pijn te hebben aan een blaasonsteking. 

Moet zeggen bij  mij zwemt er ook altijd wel iets  doorheen hoor 

😊

KKKK
    Bijdrager
    #10229029 Quote

Oh heb nog nooit in mijn leven blaasontsteking gehad,  maar als er bij jouw ook altijd iets in zwemt. Ga ik er vanuit dat het wel klopt haha. Echt van die vlokken  en sliertjes had ik. Maar ga er vanuit dat het niet erg is. Heb ook geen klachten ofzo. Dacht vraag toch eens hahah. Bedankt voor je antwoord . 🙈🙈🙈😂

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Zwindo
    Bijdrager
    #10229031 Quote

@kkkk ik heb ook wel eens van die witte sliertjes in mijn urine gehad ook terwijl mijn urine niet troebel is verder. Toevallig heb ik deze ronde met testen rond mijn ovulatie ook gezien in mijn urine. Heb het gegoogeld en zag ook dat dit kan komen door je eisprong of eventueel zwangerschap (wil geen valse hoop geven). Maar kan inderdaad ook andere oorzaken hebben, schimmelinfectie, blaasontsteking, etc. Als je het niet vertrouwd kan je altijd even je urine laten testen bij de ha.

Zag overigens dat ik mijzelf nog niet in het lijstje had gezet:

NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 alweer..

NOD 6 augustus (?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

NOD 6 augustus – Evyh – 27 jaar – ronde 2 – 1ste kindje

NOD 6 augustus – Nicolle – 28 jaar – ronde 2 – 2e kindje

nod- 9 augustus- mamaloe- 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

NOD 13 augustus – Femke – 25jaar- ronde 5- 1ste kindje 

NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e ronde na miskraam) – 3e kindje

NOD 20 augustus(?) – LieveSam – 29 jaar – ronde 4.

NOD 28 augustus – Sandra – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje

NOD 31 augustus(?) – Truus – 27 jaar – ronde4 – 1e kindje

NOD 3 augustus – Zwindo – 28 jaar – ronde 3(?) (Sinds miskraam maart) – 1e kindje

KKKK
    Bijdrager
    #10229049 Quote

@zwindo  bedankt voor je reactie! Kan niet zwanger zijn, maar zit nu op dag 11 van na mijn eerste echte menstruatie na stoppen met pil. Dus denk dat idd wat met ovulatie te maken heeft vandaag ook wat meer slijm. Dus is vast niets ergs.   Bedankt voor jullie antwoorden,  Zo fijn dat dit forum bestaat. Kan er verder met niemand echt over praten naast mijn vriend. Zo leuk dat het hier wel anoniem kan. Haha  succes allemaal!  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct