Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • Zwindo
    Bijdrager
    #10229063 Quote

@kkkk klinkt inderdaad alsof het met je ovulatie te maken heeft. Ben ook blij hier af en toe even mn ei kwijt te kunnen🙂

Ben nu zelf al behoorlijk dicht bij mn NOD en had net een beetje roze/bruinige afscheiding. normaal heb ik hele erge last van buikkrampen door mijn endometriose maar die zijn er (nog) niet. Dus nu geduldig afwachten of dit misschien toch iets anders betekend…fingers crossed🤞🏼

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10229269 Quote

Hoi dames,

Ik vind dit echt een toffe club en heel fijn hoe iedereen elkaar advies geeft en met elkaar meeleeft. Maar… ik ga toch wat meer afstand nemen omdat ik denk dat het voor mij goed is om te proberen het een maand wat meer los te laten. Geen ovulatietesten, geen geplande seks, geen symptomen of kwaaltjes googelen en dus ook wat minder actief hier zijn. Ik denk dat ik af en toe nog wel zal inloggen en reageren, maar niet meer zoveel als eerst. Ik kom sowieso na mijn NOD terug om te kijken wie het is gelukt in augustus (ik hoop jullie allemaal!!!!) en hopelijk zelf ook een positieve mededeling te kunnen doen.

Gebruiker10152051 succes op het wachtbankje! Dat het lange wachten maar wordt beloond!

KKKK inmiddels hebben al meer meiden gereageerd, maar dit is mij ook al eens opgevallen na het opvangen van urine. En dat zonder blaasontsteking. Hopelijk stelt je dat wat gerust.

Zwindo fingers crossed! Succes met testen!

Iedereen heel veel succes deze maand! Misschien dat ik het over een paar dagen alsnog niet kan laten om te reageren, maar dat zien we dan wel weer 😉

Nicolle B
    Bijdrager
    #10229289 Quote

Ik snap het sandra

Goed dat je dit besloten hebt en even je rust pakt.  Bijna Niks is frustrerender als dit.

Jij ook veel succes  en hopelijk  kun je het een beetje los laten en zien we snel weer een berichtje  van je mer een positieve test fotos😊

Zwindo
    Bijdrager
    #10229297 Quote

@Sandra vdp: goed hoor dat je even je rust gaan pakken. Zal voor je duimen dat je na je NOD terug komt met goed nieuws!

Gelijk weer even wat vieze praat…Ik had vandaag einde van de ochtend wel even iets meer soort bloedverlies, maar dat was heel even nu is het weer bruin. Heb nog steeds geen heftige buikkrampen, maar ben toch bang dat ik mij mag gaan opmaken voor de volgende ronde. Nog even aankijken hoe dit verder ontwikkeld. Zijn er hier trouwens meerdere meiden die een innestelingsbloeding hebben gehad? Hoe merkte je het verschil tussen dit en een menstruatie? Of herkende je het verschil echt alleen doordat het minder lang duurde en veel minder bloedverlies was?

LieveSam
    Bijdrager
    #10229320 Quote

Hoi Allemaal,
    Er wordt zoveel gekletst dat ik ga proberen op iedereen te reageren, maar sorry als ik je vergeet!..

@Nicolle B: Wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden! en nu maar flink duimen dat het ook z’n vruchten af mag werpen! Hou daar maar aan vast :).

@Facha: Hoe gaat het bij jou met de ovulatietestjes? en met jezelf?

@Evy: Wat naar van je miskraam! ik hoop voor je dat je het goed kunt verwerken. Er zijn niet echt troostende woorden voor, behalve dat iedereen hier waarschijnlijk wel kan indenken wat je doormaakt.
    @Truus: Ik zie dat wij ongeveer gelijk zitten met de ronde’s en NOD. Ik ben benieuwd deze ronde!

@Tulpelientje & @ Sandra: Het werkt om het wat meer los te laten. Ik lees wel elke dag, maar schrijf bijvoorbeeld niet elke dag. Hierdoor wordt het dus rustig. Als ik een tip mag geven, misschien ook voor andere vrouwen; je mag dus gewoon een afspraak maken bij de Gyn om te laten checken of alles goed zit van binnen. Dit heeft bij mij zo’n rust gegeven! dat ik het dus ook niet zo erg vond deze maand om ongesteld te worden. Ik heb echt t idee zo van: het komt dus waarschijnlijk wel vanzelf.

@Mammaloe: Probeer eens de dipsticks van Sensitest. Die geven hele goede uitleg en ook plaatjes wat je kan/mag verwachten.

Mismm: Ronde 11 alweer… ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik me voor kan stellen dat je je hier best rot over voelt. ik zou je alleen willen zeggen; geef niet op!.

@KKK: haha! ik heb het ook opgezocht toen ik ging dippen. Ik had dat namelijk ook, kan geen kwaad en is normaal! Als je het fijn vindt kun je een potje ochtend urine naar de huisarts brengen, die kijkt of er geen ontstekingen of dergelijke zijn. 

Ik zou alleen maar tegen iedereen willen zeggen, wees niet te hard voor jezelf.

Dikke knuffel.

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10229326 Quote

Dankjewel voor jullie lieve reacties en tot snel!

@LieveSam bedankt voor de tip! De huisarts heeft toevallig laatst tegen me gezegd dat ze dingen kunnen controleren/in gang zetten zodra we een jaar bezig zijn (dit is pas maand 8). Maar hoop natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen! 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Femm
    Bijdrager
    #10229400 Quote

Sandra ik hoop dat je een beetje tot rust komt door niet op het forum te zitten. Hoor vaak genoeg van dames die zeggen dat op het moment dat ze er totaal niet mee bezig zijn het in eens raak is dus wie weet. 

Ik betrap mezelf er namelijk ook echt op dat ik er de hele dag mee bezig ben. Mijn NOD is pas 13 augustus dus zal toch echt geduldig moeten zijn.. het vervelende is dat vriendlief dan weg is met vrienden mocht het nu raak zijn dan is hij er helaas niet om het met me te vieren. 

Weet iemand trouwens hoe ik me naam kan veranderen ? Dat gebruiker… staat zo ongezellig 🙂

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10229412 Quote

Hoi lievesam. Ja ik ben alweer op het forum, aangezien ik bijna zeker weet dat ik ongesteld word… 🙁 wat een fijne tip. Mag ik vragen in welke ronde je zat toen je daar naartoe ging? En deden ze er niet moeilijk over ofzo? Hoe pak ik dit aan haha. Ik ben nu namelijk behoorlijk verdrietig, want we snappen er beide helemaal niks van en gaan nu twijfelen aan onszelf.. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct