Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Augustus 2019

This topic has been reported for inappropriate content

• Auteur
  • LieveSam
    Bijdrager
    #10240198 Quote

Nroxy, snoepie, lievesam en liefje.

Wat jammer zeg!. Duimen voor de volgende ronde.

Haaai Anne forum! Ik hoor niet in het rijtje thuis🙊.

LieveSam
    Bijdrager
    #10240200 Quote

EvyH; Dat hoop ik ook! Ik heb in april een miskraam gehad.. Ik duim voor je … LieveSam; Klopt idd, allemaal symptomen.. Morgenochtend test ik mits ik vandaag toch niet ongesteld ben..

Ik ben echt heel benieuwd hoe het met je is :).

MSnegeneen
    Bijdrager
    #10240202 Quote

LieveSam; vanochtend test gedaan, negatief… Was een vroege zwangerschapstest, 4 dagen voor NOD.. Maar ook geen idee wanneer mijn nod is ivm niet altijd dezelfde cyclus. 

Ik wacht af… 

Snoepie
    Bijdrager
    #10240207 Quote

Dank je wel LieveSam en Anne forum! Zeker een nieuwe ronde. Hoe gaat het met jou, Anne forum?

En gaat alles goed met LieveSam? Ja hoor, zeker even gebaald dat we helaas niet zwanger zijn maar ook baalde ik van dat ik na 2.5 jaar niet ongesteld te zijn al twee keer ongesteld was in ruim een maand 😉 Dit had ik zo niet gemist en die buikkrampen zijn echt niet leuk! 

Anne forum
    Bijdrager
    #10240379 Quote

Oo sorry sorry @lievesam.. 

Helemaal verkeerd gelezen. 

Anne forum
    Bijdrager
    #10240383 Quote

@snoepie

Dan weet je wat je niet gemist hebt.. vervelend die krampen.

Met mij alles prima.. afgelopen donderdag avond soort menstruatie krampen gehad.. had zelfs kruik nodig. Innestelingspijn?.. Eisprong was 5 dagen ervoor.

Nu super gevoelige tepels en onzuivere huid ineens. Maar goed nog een weekje voordat mijn NOD ongeveer is. Benieuwd of ik me kan inhouden tot dan..

Maar wil ook niet meteen te veel hopen op, kan zijn dat ik het me inbeeld 😉.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Snoepie
    Bijdrager
    #10240495 Quote

Anne forum, spannend! Haha ja ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om in te houden met testen en ik hoop dat je je niks verbeeld! 🙂 

Maar vervelend die buikkramp, klinkt niet fijn. Ik hoop met je mee! Laat het ons weten! 🙂

Ondertussen heb ik net het ziekenhuis gebeld voor een nieuwe follikel echo, want ik begin morgen met een nieuwe letrozole kuur. Ik hoop dat deze ronde lekker snel gaat, want ik vond afgelopen maand zo traag gaan 😉

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10243141 Quote

Hoi dames,

Sorry dat ik niet meer heb gereageerd, 2 dagen na mijn positieve test gingen we namelijk op vakantie. Inmiddels is dit topic ook stilgevallen, wat logisch is in september. Ik hoop dat jullie allemaal een mooie maand tegemoet gaan met een positieve test 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct