Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD augustus 2019

• Auteur
  • Nansie
    Bijdrager

Hoi hoi

Volgens mij is er nog geen topic voor de maand augustus..

Ik heb vanochtend helaas negatief getest en 10 min later is heel toevallig mijn menstruatie gekomen. Mijn cyclus duurt blijkbaar 31 dagen. Ben pas net een maand gestopt met de nuvaring.

NOD 2 augustus – Nansie – 27 jaar – ronde 2 – 1e kindje

Nicolle B
    Bijdrager
    #10219248 Quote

Hoihoi 

Ik ben vanochtend ook ongesteld geworden. Dus op naar ronde 2.

Aangezien ik vanaf deze ronze ovulatie testen ga gebruiken  kan mn NOD nog aangepast worden maar ik zet hem nu dus oo de duur van 40 dagen net als deze ronde.

NOD  2 augustus –  Nansie   –   27 jaar  – ronde 2   –  1e kindje

NOD 10 augustus  – Nicolle  – 27 jaar  – ronde 2  -2e kindje

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10219330 Quote

Hoi! Ik moet nog ongesteld worden (dacht 2 dagen geleden), maar ik heb weer eens een kansloze cyclus… En het kan niet raak zijn, want bewust niet voor gegaan afgelopen maand. Dus wanneer mijn NOD nu is… geen idee haha. Hoe zijn jullie cyclussen? En luteale fase? Die van mij steeds 8 a 9 dagen en nu opeens al 11.. 

NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje

Nicolle B
    Bijdrager
    #10220846 Quote

@tulpelientje

Mijn cyclussen zijn van 32 tor 46 dagen. 

Erg verwarrend dus. Ga deze ronde starten met ovulatie testen om mijn ei sprong  te ontdekken en mijn cyclus beter  te leren kennen. Bij mijn vorigr zwangerschap  pakte dit goed uit en was het gelijk  raak.  Dus wie weet dit keer ook wel en het geeft mij sowieso  meer rust😊

Spannend

MagicOne
    Bijdrager
    #10223622 Quote

NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje 

MagicOne
    Bijdrager
    #10223623 Quote

Helaas vandaag weer menstruatie doorgebroken.. op naar de volgende.. 

NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

chantalDimmers
    Bijdrager
    #10224185 Quote

mijn nod is ook in augustus maar vrijdag hoor ik meer vanwegen de homonen spuiten (gonal f) 

AMCK
    Bijdrager
    #10224314 Quote

Hoi hoi, 

mijn NOD is ook rond 1 augustus..

mijn cyclus is echt nog heel verwarrend, maar had afgelopen weekend een extreem positieve ovulatie test! Dus dan verwacht ik wel dat ik dan over 14 dagen ongeveer mijn menstruatie zal krijgen.. wat niet te hopen is natuurlijk! 

Dit was onze 1e ronde, en 1e kindje! 

Mommytobeeeeee
    Bijdrager
    #10225025 Quote

Hallo allemaal ik doe graag met jullie mee. Wij zijn ook net begonnen, ben 15 juni met de pil gestopt. Maar had sinds 13 juni al doorbraakbloeding. Was ongesteld tm 21 juni. Dus weet niet vanaf welke datum ik moet rekenen om te zien hoelang mijn cyclus duurde.. heb vandaag mijn eerste echte menstruatie na het stoppen met de pil. Dus als ik reken van 13 juni toen begon ik een beetje een doorbraakbloeding te krijgen is mijn cyclus 38 dagen. Slik nu wel teunisbloemolie capsules daar kan je cyclus korter en regelmatiger van worden. Dus geen idee wanneer mijn NOD zal zijn. Maar zet hem maar op 38 dagen later dus dat is 26 augustus. 

NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje

NOD +- 26 Augustus – KKKK – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct