Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD AUGUSTUS 2021

• Auteur
  • IsaV
    Bijdrager
    #10473684 Quote

@M28 geen idee of dat van invloed is eigenlijk. Als je cyclus verder gewoon normaal verloopt denk ik niet?

@Plukkie, snap dat je verdrietig bent 😢 jeetje dan is het helemaal pittig maar ik snap ook wel een geruststelling want het kan dus wel nog steeds. *gaat even opzoeken wat een fertililycup is* succes weer hoor deze maand!

@Suzywla, balen zeg.. heb je normaal altijd een regelmatige en langere cyclus? Wat bedoel je met kort, hoeveel dagen?

Suzywla
    Bijdrager
    #10473708 Quote

@m28 ik denk niet dat echt veel invloed heeft. Maar zeker weten doe ik het ook niet.

@isaV ik ben vrij regelmatig. Langste cyclus is denk ooit 30 dg geweest. Kortste 25?

Vorige maand  26 dg. Als het morgen doorzet weer 26dg. Terwijl er wel verschil is in dag van ei. Vorige maand dag12 en deze maand dag15 dus ik verwachtte echt een normale cyclus van 28.

Maar misschien heeft de bacteriële vaginose er nu ook wel mee te maken.

Tanjamies
    Bijdrager
    #10473732 Quote

Hey meiden, ik dacht mee te gaan doen in de NOD augustus groep maar niet dus (al lees ik natuurlijk gewoon mee) …. Ik heb op het randje van juli dus gewoon een positieve test! Ik kan het nog niet helemaal geloven maar ik ben zwanger😍

https://i.postimg.cc/tgb4R1gN/442170-FA-3-B78-40-D6-A0-CC-8-B1-BC5-CC41-C0.jpg

CharlieB
    Bijdrager
    #10473757 Quote

Hoi Dames, 

Ik ben een beeeetje in shock..

vandaag 2 NOD, maar ik had het al los gelaten eigenlijk na al die negatieve testen. Dus me ronde doorgeschoven naar augustus..

vanmorgen zei me vriend doe eens een test voor de grap, gister avond vriendinnen avondje gehad met wijntjes etc aangezien ik de hoop had opgegeven voor deze ronde..

Nou komt er dus een tweede streepje tevoorschijn op me test 😱😱😱 

ben helemaal verbaasd hoe dit kan en of dit echt is.. 

CharlieB
    Bijdrager
    #10473759 Quote

@tanjamies 

gefeliciteeerd !! 😍

Dxx
    Bijdrager
    #10473776 Quote

Wat een goed begin van deze maand! Gefeliciteerd meiden! 😍

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Suzywla
    Bijdrager
    #10473787 Quote

Gefeliciteerd dames 😍

MichS
    Bijdrager
    #10473795 Quote

Gefeliciteerd Tanjamies en CharlieB!

Ik ben helaas zojuist ongesteld geworden. Nieuwe NOD zal ergens eind deze maand zijn, afhankelijk van wanneer mn ovulatie is.

Ik ga maandag wel even de ha bellen aangezien mijn lf nu weer maar 10 dagen is en ik maak me daar zorgen over.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct