Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD December 2020

• Auteur
  • KrokuzzzKelly
    Bijdrager
    #10378689 Quote

Vanochtend kon ik het toch niet laten. Een zwangerschap test gedaan. Deze was negatief. Dus ik wacht wanneer ik hopelijk weer ongesteld wordt. Zodat we weer verder kunnen 😉 

Deze vorige post kwam uit de andere topic uit december en had ik rond 7.30u geplaatst. Daarna toch maar getest. 

Elfje-
    Bijdrager
    #10378704 Quote

Ik lees hier ook weer mee! 
    vandaag op dpo 6 dus nog even gedult.. heel af en toe wel wat steken maar voor de rest niks. 

Joycekg
    Bijdrager
    #10378743 Quote

Ik lees hier ook weer mee!

Mijn ovulatietesten lopen langzaam iets op, best spannend dus. We blijven gewoon door testen en wie weet heb ik over een paar dagen een positieve test in handen. Ik merk wel dat ik sinds vannacht soms hele erge steken in mn buik heb. Dit had ik vanochtend ook maar nu lijkt het toch weer af te zakken.

#10378764 Quote

Ook ik sluit me hier weer aan 😃

Martienn
    Bijdrager
    #10378765 Quote

Ik werk in de financiële sector.

Ik heb vanochtend toch maar een zwangerschapstest gedaan omdat ik vanmiddag naar de Sportmasseur zou moeten en ik heb gewoon een positieve test in mijn handen. Zo gek! Ik voel me helemaal niet zwanger en was ook helemaal niet zenuwachtig. Eigenlijk overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn.

Wauw dit gaat zo snel allemaal. Zijn de dingen die ik gevoeld heb toch goed.

Pff geloof het nog echt niet. Ik zal de komende dagen nog wel een paar testen doen om het te checken. Kan nog mis gaan natuurlijk. 

Martienn
    Bijdrager
    #10378766 Quote

Sorry voor de mensen die al zo lang bezig zijn. Vind het heel vervelend voor jullie 😕

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Lievelott
    Bijdrager
    #10378768 Quote

Wauw martienn dat is vlot!! Fijn zeg! Gefeliciteerd 🙂

WonderAn
    Bijdrager
    #10378770 Quote

@Martienn Wauw, wat een mooi cadeautje! Gefeliciteerd!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct