Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod December 2022 - pagina 3

• Auteur
  • Liefheerbeestje
    Bijdrager
    #10593893 Quote

Hoi allemaal, 

Voor jullie oké dat ik ook aansluit bij dit forum? Nod ook 2 dec. Maar mijn cyclus kan ook van slag zijn, 1,5 maand geleden heeft de zwangerschap zich helaas niet doorgezet. 

ik herken soms veel in wat jullie schrijven, ik ben er in me hoofd ook soms best veel mee bezig. En vraag me soms af hoe mensen er mee om gaan, vooral dat wachten en de onzekerheden. 

Succes allemaal! Hopelijk hebben jullie snel een postieve uitslag! 

Lelietje
    Bijdrager
    #10593903 Quote

Hee allemaal, heb jullie ook wel een beetje gemist hoor😊maar was er even helemaal uit

De uitgerekende datum van ons “eerste kindje” waarvan ik 11 weken zwanger mocht zijn is over 4 weken dat in combinatie met twee vroege miskramen daarna en nu vorige week weer ongesteld te zijn terwijl ik alleen maar sympthomen had die ik had als ik zwanger was en nog nooit gehad heb als ik ongesteld was zag ik allemaal even niet meer glimmen maar we gaan maar weer door net als jullie😊

mn schoonzus is bijna uitgerekend dus ik wil heel graag even de knop om, daar mee bezig zijn en de rest even niet aan denken. Maar dat is lastig. De ovulatietesten ga ik deze maand ook even links laten liggen. 

we hebben afgesproken dat als het deze ronde niet lukt, waar ik ook helemaal vanuit ga gaan we verderop om te kijken of er iets aan de hand kan zijn.

Mijn nod zou ergens rond 17 dec zijn, hopen op goed nieuws voor ons allemaal😊

Keira
    Bijdrager
    #10593918 Quote

Dag allemaal,

Mijn NOD is 29 November, maar meld mij toch even hier aan. Poging 4 hier.

Vorige keer had ik veel steken in m’n buik, dus dacht dat ik zwanger kon zijn maar dit bleek niet zo te zijn. Deze maand echt 0.0 symptomen, dus heb er een hard hoofd in, maar we zullen zien

Succes iedereen!

Klavertjes
    Bijdrager
    #10593925 Quote

Wat pittig Lelietje! Enerzijds wat afleiding maar toch ook confronterend. Hopelijk is het gelukkig snel aan je zijde en kan je echt genieten dat het ook doorzet.

Wat grappig dat ik wat mensen over plannen hoor. Ik heb altijd geroepen dat ik voor mijn 30e graag kinderen zou willen.. jullie begrijpen ik ben in Augustus jarig en met (officiële) ronde 8 op de teller heb ik dat inmiddels opgeheven.

Ik heb hier ook weer wat bijzonders. Zondag of maandag mijn eisprong gehad en nu sinds dinsdag ineens witte afscheiding. Dat is compleet nieuw voor mij wel eens een dag wat witte afscheiding in je ondergoed maar dit lijkt toe te nemen en het is vrij veel..🥲

Nog nooit gehad in het afgelopen jaar..🤯

Noenoe
    Bijdrager
    #10593932 Quote

Ja forum vriendinnetjes! Minimin haha. Ik mis jullie ook. Leuk en lief Panda dat je dit topic start en aan ons denkt. 

Ik zei idd dat ik geen ronde meer mee zou doen. Ik ga geen traject in. Had mezelf een deadline gezet. Beetje onzinnig misschien. Want wordt in juni 42 en wilde rond 42e bevallen zijn. Daarnaast heb ik al kids dus had bedacht dat  het wel goed is zo. Als het zolang duurt is het misschien niet meant to be. Met man had ik tot en met december besproken om te proberen. Maar vorige maand hadden we dikke ruzie. Dat en de teleurstelling van de menstruatie hadden me echt opgefokt. Maar goed nu is mijn ovulatie aanstaande… en toch weer een sprank hoop en toch nog de wil pffff. Ik gebruik geen ovtesten nu maar zal zondag of maandag gebeuren denk ik.   Dus ik zie wel of er dit weekend nog gesekst gaat worden.. ooooh wat een gedoe

Anirbas
    Bijdrager
    #10593937 Quote

Ik voeg me hier ook graag toe! Ik ben pas gestart aan een ivf traject en volgende week krijg ik mijn eerste terugplaatsing. Testdag is 10/12, maar ik ga wellicht al iets vroeger testen omdat ik dat weekend naar familie ga. En als het slecht nieuws is, krijg ik dat liever niet dan. 

veel succes iedereen!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Vekl
    Bijdrager
    #10593938 Quote

Ik sluit ook graag aan. Net lid en bezig met poging 1. NOD rond 7  DEC

Maar..  ik zit mezelf zo gek te maken…

Afgelopen zondag eisprong gehad wss..
    En sinds dinsdag zooon last van mn buik. Helemaal gespannen en krampjes. Maar ik ben ook begonnen met foliumzuur dus misschien daarvan?

Tis echt vervelend, mn buik lijkt aan het eind van de dag wel een ballon. Maar het lijkt me sterk dat bij een eventuele zwangerschap ik nu al iets zou merken.

Iemand een idee wat het kan zijn? Het gevoel zit 10 cm onder de navel. Verder geen last van blaas of darmen.

Pandalover
    Bijdrager
    #10593939 Quote

Hai allemaal, wat leuk dat het hier alweer zo gezellig is en jullie ook weer mee kletsen!! 🙂 Haha minimin ik moest om je lachen. Forum vriendinnetjes; die term houden we erin! 🙂

MichellevdM: ik snap helemaal wat je bedoelt met plannen. Vreselijk he. Ik denk ook continu als het deze maand zou lukken, zouden we het dan kunnen vertellen en ben ik dan uitgerekend.. Nou ik kan je wel vertellen, na een aantal rondes maakt het je niks meer uit haha! Ik was tijdens ronde 2 (vmk) uitgerekend in mei, wat ik perfect vond omdat de oudste in aug naar school gaat. Inmiddels denk ik, het komt wanneer het komt en daar zal wel een reden voor zijn. We wilden eerst deze maand niet eens proberen, vanwege de augustus maand waarin ongeveer elke dag al iemand jarig is. Nu boeit het me niet meer en denk ik dan maar tegelijk met een ander jarig!

Het lijkt erop alsof de meeste van ons de ovulatietesten deze maand laten liggen?! Zou wat zijn als we straks allemaal een positieve test hebben zonder het gebruik van ovulatietesten! 🙂

Lelietje: je bent er weer!! Vroeg me echt zo af hoe het met je ging! Heb je na de vmk in sept (we liepen toen ongeveer tegelijk toch en het ging bij ons allebei mis toen?) nog een vmk gehad? 🙁 Pfff heel heftig! En vooral ook met het idee dat je van de 11 weken miskraam nu bijna uitgerekend zou zijn.. Sterkte! 🙁 Hopelijk heb je snel weer een positieve test wat goed blijft gaan.

Keira: Nou het wil echt niks zeggen hoor! Er zijn juist veel mensen die zeggen dat ze bij 0 symptomen juist zwanger bleken. Spannend!

Klavertjes: oehh misschien wel een goed teken dan?

Noenoe: aah nu snap ik het! Ik wist niet dat het door je leeftijd kwam. Snap wel wat je bedoelt ja, dat je dan ergens een grens hebt wat betreft leeftijd. Maar ja aan de andere kant, als je iets heel graag wil is het ook wel lastig om je er dan bij neer te leggen.. Hopelijk toch een mooi cadeautje deze maand! 😉

Hier gaat het verder op en af. Soms het idee dat ik me beter voel en dan stort ik weer in (lichamelijk). Mentaal wel het idee dat ik er wat beter in zit. Sinds gisteren slijmerige afscheiding dus ik denk dat mijn ovulatie aanstaande is. Wat ook zou kloppen met mijn cyclus want ik zit op CD19 en de laatste keren dus een cyclus van 29 dagen.. Zou wel weer betekenen dat mijn LF erg kort is.. Maar ja misschien is dat altijd wel zo geweest zonder dat ik het wist. Ik heb trouwens de laatste dagen ook last helemaal links onderin mijn buik, herkent iemand dit? Wellicht een groeiend eitje of zo? Maar het is zo’n specifieke plek..

Zo ik heb wel weer mijn max aan tekens bereikt denk ik zo, haha!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct