Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod December 2022 - pagina 7

• Auteur
  • ZazouTwee
    Bijdrager
    #10594163 Quote

Hij was vanmorgen wel ietsje duidelijker. Nog geen knaller maar zeker positief 🙂

bolleke-
    Bijdrager
    #10594175 Quote

@Nvlinder, wat jammer! Op naar de volgende ronde, hopelijk dan meer succes 🍀

@zazou, alvast voorzichtig proficiat! Er staat idd een licht streepje. 

Keira
    Bijdrager
    #10594187 Quote

Spannend hoor, Zazou! 

En Nvlinder, erg jammer:( 

Vandaag is m’n NOD, maar aangezien m’n cyclus tussen de 26 en 30 dagen is, wacht ik tot morgen. Vandaag is cyclusdag 29.

Heb sinds vanochtend aan de linkerkant, richting lies een zeurderig gevoel. Ook bij vagina zo’n week gevoel, maar dat heb ik ook bij menstruatie.

Heb geen symptomen, ruik alleen sinds gister een geur wat ik niet kan plaatsen: zurig. Zei al tegen m’n vriend dat hij stonk 🤣 maar ruik t nu ook bij mezelf haha..met zeep en alles gewassen maar de geur gaat niet weg.

Naja, we zullen zien 

TMAAM
    Bijdrager
    #10594340 Quote

Wat fijn @zazou! Streepje is een streepje. Hopelijk blijft het goed gaan!

@Keira spannend!!! 

Zaterdag op zondag eisprong gehad, sinds zondag ook last onderin en gister hele kleine steekjes. Ik wou ook niet op dingetjes gaan letten maar ja wordt wel lastig zo 😅     

Unwritten
    Bijdrager
    #10594363 Quote

Ik weet mijn NOD niet meer, heb nog nooit regelmaat gehad dus toen ik na de letrozol vandaag terugging bleek ik al een groot ei te hebben, die springt dus hopelijk deze week. Wanneer zou mijn nod dan zijn? Ik was echt verbaasd dat ie al zo groot was.. rechts zat overigens niks dus het is alles of niets. Heb amper twee weken geleden een vmk gehad, eerste kindje dus het is sowieso een dikke vette rollercoaster. 

bolleke-
    Bijdrager
    #10594364 Quote

@Keira @TMAAM, zo herkenbaar, haha!

Mijn eisprong was ergens vorig weekend en gisterenavond voelde ik krampjes aan de linkerkant achter mijn lies. Verder voelde het net zo aan alsof mijn menstruatie eraan komt, maar deze zou pas volgende week beginnen.

Hopelijk zijn dit voor ons allemaal goede signalen en maken we onszelf niet gek! 😅

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Klavertjes
    Bijdrager
    #10594383 Quote

Zazou wat fijn! Voorzichtig Gefeliciteerd 🤩

Die steekjes die mensen hierboven omschrijven herken ik ook. Paar dagen gehad maar nu geen last meer.

Panda hoe gaat het bij jou?

Hier nog steeds stabiel en weinig verandering. Afscheiding is het zelfde en loopt naar mijn idee nog niet terug richting menstruatie?

Afgelopen 2 cyclussen waren 28 dagen als ik daar vanuit ga zondag nod. Natuurlijk alle cyclussen ongeveer 4 dagen voor nod lichte spotting..

Ik hou het niet meer jongens..😆

ZazouTwee
    Bijdrager
    #10594386 Quote

Dank je wel dames. Vanmorgen weer getest en nu weer wat duidelijker. Nu is het streepje echt roze zeg maar. Nog wel wat licht! Kan het niet laten om toch even door te testen nog. Zit nu rond mijn NOD. 
    Ik duim voor de andere dames. Ik voelde vrijdag ook wat van die steekjes. Denk dat dat misschien de innesteling was? Vind zondag dan een positieve test wel vroeg,.. of kan dat wel?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct