Nvlinder: Aah wat kut zeg!! 🙁
Zazoutwee: Wauw gefeliciteerd!! 🙂 Weet niet met welke test je getest hebt? Kruidvat 2v5 wordt snel positief!
Keira: Oehh spannend, vandaag al getest?!
Klavertjes: Zondag schiet al op!! Hopelijk geen spotting deze keer. Vanaf morgen/donderdag wordt het dus spannend!
TMAAM; ovulatietesten gebruikt of duidelijk eisprong gevoeld?
Tja hoe het hier gaat.. Ik denk dat ik dus vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad heb, maar zeker weten doe ik het niet. Ik had vorige week woensdag/donderdag wel dat doorzichtige rekbare slijm, vrijdag wat last van mijn buik.. Maar vanaf zondag dus ook weer met vlagen last onderin mijn buik, dus niet meer zozeer links. Paar dagen geen afscheiding terwijl ik het gevoel had dat er iets uitliep (iew! Sorry!) en sinds vandaag wat meer witte afscheiding.. Hmm.. En heb dus sinds vandaag last van mijn rug (maar ook wel een druk weekend gehad). Ik zit nu denk ik dan op 3/4DPO (maar zeker weten doe ik het niet). Maar af en toe net het gevoel alsof ik nu al ongesteld moet worden, heel raar!! Merk ook dat ik elke keer bang ben als ik naar de wc ga. Nou dit gaat een leuke week worden.. Ga nog steeds ervanuit dat maandag 5 dec mijn NOD is