Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD februari 2020

• Auteur
  • R1988
    Bijdrager
    #10296659 Quote

Hier ongesteld geworden!

Miennn
    Bijdrager
    #10296749 Quote

R1988: Ahh jammer!

ik ben ook ongesteld geworden vandaag.. 

Lynn Leeuw
    Bijdrager
    #10296843 Quote

@sylverstertje vandaag wederom negatief. ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel meer van.. maarja ik had 15 dagen geleden mijn eisprong. Waar blijft die ei dan? Vraag ik me dan af.. die moet er toch weer uit met menstruatie? 

Ik moet waarschijnlijk aan de antibiotica voor iets anders. maar ik durf niet mocht ik toch zwanger zijn. Wil dan eerst graag bloed testen, maar HA denkt niet dat ik zwanger ben. hmm

Stiipje
    Bijdrager
    #10296875 Quote

@R1988 en Mienn: jammer zeg! Kunnen we samen naar de volgende ronde…

Sylvestertje
    Bijdrager
    #10296884 Quote

He balen Mienn en R1988, volgende ronde wens ik jullie meer succes!!

Lynn Leeuw, ben je altijd regelmatig? Een cyclus kan langer duren.. Of je maakt langzaam Hcg aan waardoor je nog niet positief test…

Ik ben nog steeds niet ongesteld.. Zo kruipen de dagen wel voorbij.. Hopelijk wel weer ongesteld op korte termijn 🙂 

Miennn
    Bijdrager
    #10296944 Quote

@R1988 en Mienn: jammer zeg! Kunnen we samen naar de volgende ronde…

Ja inderdaad. Ik zie dat er nog geen forum-topic is voor NOD maart.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Stiipje
    Bijdrager
    #10296987 Quote

Jawel, NOD maart is er al een tijdje had ik gezien. Misschien een klein stukje terug zoeken?

Nesjeuh
    Bijdrager
    #10297031 Quote

Hoi ben nieuw hier gisteren was men nod maar tot nu toe niet ongesteld 😊is de eerste keer dat ik gepland zou zwanger worden

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct