Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Februari 2021

• Auteur
  • GTs
    Bijdrager
    #10413081 Quote

Gefeliciteerd SPG!

En spannend Tamara, ziet er veelbelovend uit!

FloorElvira
    Bijdrager
    #10413133 Quote

😉

Dromertje
    Bijdrager
    #10413285 Quote

GefeLiciteerd voor de zwangere dames🥰

@FloorElvira hier alles nog rustig nog steeds geen menstruatie.. ik weet het niet meer. Vind het erg frustrerend worden. Een vriendin van me zij geef de hoop niet op en wacht tot ei de van de week met testen.. zij teste ook 1,5-2 weken later pas positief en daarvoor ook alles negatief ( testen en bloed) dus we wachten het maar weer af hoewel ik daar onderhand wel gek en onzeker van word😢.

#10413312 Quote

Heee dames !!

heb een beetje jullie advies nodig, volgens mijn positieve ovulatie test zou ik 27 februari mijn MS krijgen, volgens mijn agenda een paar dagen later, heeft het dan zin om nu al te testen ? 

TamaraDe
    Bijdrager
    #10413313 Quote

Hee dames, 

Ik kon het gister bijna niet geloven dat er een streepje was. Dus vanochtend opnieuw gedaan maar het streepje wordt meer zichtbaar dus het zou wel echt waar zijn.

Gebruiker10311982 ik heb gister 4 dagen voor me nod ook getest en die van mij is possitief. Maar wel getest met een early test 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10413315 Quote

Duidelijk een donkerder streepje hoor Tamara! Wat ontzettend leuk!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10413317 Quote

Wat leuk gefeliciteerd !!

ik heb thuis de 2 voor 5 euro test thuis liggen, weet niet of dat ook een vroege test is..

denk dat ik toch nog een paar dagen ga wachten 

FloorElvira
    Bijdrager
    #10413322 Quote

@tamaraDe gefeliciteerd❤️

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct