Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod Februari 3 - pagina 124

• Auteur
  • WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10415685 Quote

@myrr als je doorschuift naar Nod maart dan zal ik je daar op het lijstje zetten🙂

Dromertje
    Bijdrager
    #10415693 Quote

@FloorElvira @ AnnekeDBo 

ja ik had ook goede hoop. Ongesteldheid is weer bijna over ben het ook altijd maar een dag of 4-5. Pff jij ook ongesteld geworden. Ik hoop voor jullie dat het volgende ronde raak is! Ik gun het jullie zo.

kop op meiden en bedankt voor jullie lieve woorden😘

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10415894 Quote

@unalome heb je nog een testje durven doen?🙂

Lepris
    Bijdrager
    #10415934 Quote

Vandaag eerste echo gehad!! Zag het hartje mooi kloppen! 🥰 echt zo bijzonder om dat te zien!!! ❤️ over 2 week weer heen 😍

GTs
    Bijdrager
    #10416071 Quote

Bijzonder Lepris, mooi!

Ik ga niet door naar NOD maart omdat die van mij in april valt..

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10416096 Quote

@GTS heb je dan zo’n lange cyclus? En de hoeveelste april?🙂

@lepris fijn dat de 1ste echo goed was. Hoe ver ben je nu?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

AnnekeDBo
    Bijdrager
    #10416114 Quote

lepris, zalig berichtje van jou! 😊❤

Willen jullie ook even meekijken? Als je de foto ziet tenminste want iemand uit andere groep gaf aan dat ze die niet kon zien…

Ik denk dus gisteren positieve ovutest, al was die nog net niet even donker als de controlestreep, wat denken jullie? Baarmoedermond zit nu heel hoog en deze ochtend was mijn temp heel laag (36.5) normaal rond de 36,6 of 36,7…in het weekend dacht ik een temp stijging te zien maar nu dus ineens weer veel lager, ik sliep in het weekend wel langer uit dus misschien daarom… 

AnnekeDBo
    Bijdrager
    #10416115 Quote

https://ibb.co/Q8mPPJ0

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct