Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Februari 2021

• Auteur
  • AnnekeDBo
    Bijdrager
    #10416121 Quote

https://i.ibb.co/M8Nccgd

Denk dat het zo moet lukken voor de foto 😅

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10416125 Quote

@annekeDBo ik vind de streepjes nog niet even donker🙁sluit anders aan in het Nod maart groepje want februari is nu ten einde🙂

Lepris
    Bijdrager
    #10416134 Quote

@Floorelvira de vk schatte mij op 7 weken. Dit is ook wat ik al dacht. Ze zei dat ik rond 18 oktober ik uitgerekend zou zijn en ik dacht de 19e dus dat komt mooi overeen 🥰 nu 16 maart de volgende echo en hopen dat alles dan net zo goed is als vandaag 😊

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10416155 Quote

@lepris fijn dat je een vroege echo kan krijgen volgens mij doen ze dat niet zomaar overal🙂

Lepris
    Bijdrager
    #10416174 Quote

@floorelvira klopt vond ik ook!! En heb er nog naar gevraagd of dat het niet te vroeg was maar het kon allemaal gewoon dus was er helemaal blij mee!! 🥰 we konden het baby’tje ook gewoon zien via een uitwendige echo dus dat was ook fijn

WondertjeDrie
    Bijdrager
    #10416217 Quote

@lepris bij mijn dochter konden ze het met 8/9 weken uitwendig nog niet zien ze was nog geen klein en dat klopt ook wel ze is de hele zwangerschap klein gebleven en kwam als een lilliputter voor de termijn van 42 weken tevoorschijn😉

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Lepris
    Bijdrager
    #10416488 Quote

@floorelvira ahhh dat is wel heel schattig dat ze gewoon zo klein zijn dan!!! Vind het heel bijzonder dat het bij iedereen zo verschillend is!

GTs
    Bijdrager
    #10416561 Quote

@FloorElvira: ja de laatste keren telkens 37 dagen. Dus ik kom uit op 2 april..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct