Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD januari 2020

• Auteur
  • GebruikerJane
    Bijdrager
    #10278905 Quote

Hopelijk komen er allemaal positieve testen in het nieuwe jaar! Ook voor de dames die voor hun eerste gaan. Gun iedereen zo’n heerlijk frummeltje in de armen!

Ltls
    Bijdrager
    #10278924 Quote

Ik wens jullie allemaal een fijne avond en al het goeds voor 2020 en natuurlijk dat we allemaal snel zwanger mogen worden en genieten van een kleine

Marr
    Bijdrager
    #10278954 Quote

Een goed uiteinde en een goed, gezond en liefdevol 2020, met heel veel goed nieuws voor ons allemaal! ♡

Anne Anne
    Bijdrager
    #10278960 Quote

Gelukkig Nieuwjaar!!!🥂

Hopelijk hebben deze maand zoveel mogelijk mensen een positieve test! 🤞

Sinds gister heb ik soms wel het gevoel dat ik zwanger ben maar dat wuif ik dan maar weg want je lichaam kan je zo akelig voor de gek houden🙈. We wachten nog maar een week af…..

hetmeisje
    Bijdrager
    #10278961 Quote

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Nou hier nog steeds een knipperende smiley. Ik test nog 2 dagen en dan hou ik ermee op. Dan is hij 9 dagen knipperend.. Had gister het gevoel wel te ovuleren. Op naar de volgende ronde ben ik bang en dan ga ik maar temperaturen. Denk dat dat toch betrouwbaarder en goedkoper is… Wanner kan je het beste beginnen met temperaturen de eerste dag van je menstruatie toch en dan rectaal?

BroBro
    Bijdrager
    #10279007 Quote

Dag HetMeisje, ik heb zelf geen ervaring met temperaturen maar wat ik wel weet is dat je pas achteraf ziet wanneer je ovulatie is geweest. Dus je kan er niet gericht op gaan vrijen, maar het geeft je wellicht wel wat meer info over wanneer je ovulatie nou precies is geweest. Vooral met een hoop knipperende smileys!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

KSAS
    Bijdrager
    #10279010 Quote

Gelukkig nieuwjaar allemaal, met hopelijk heel veel zwangeren🤞🏻🍀 

Hier op dag 3 van cyclus, dus nog menstruatie… gisteren zo beroerd geweest, buikkrampen en misselijk. Vorige cyclus had ik dit ook tijdens menstruatie, nog meer daar last van. Nu weer wat beter gelukkig! Verder dus weinig nieuws 🙈

Ik tempratuur ook sinds een maand of 3, het geeft je veel inzicht, maar idd de eisprong zie je pas later.  Begin mn cyclus hierdoor wel steeds beter te leren kennen! Gebruik de fertility friend app, die is echt heel fijn!!!

Nori
    Bijdrager
    #10279018 Quote

Hoi allemaal, 

Als eerst allemaal een gelukkig nieuwjaar 💫 

Ik heb mij hier net aangemeld. Afgelopen nacht in de eerste uurtjes van het nieuwe jaar hebben wij besloten dat we toch graag in 2020 voor een kindje willen gaan ❤️ Zo spannend! 

Mijn vriend wachtte al een tijdje tot ik er klaar voor was, dus hij was heel blij verrast! 

We gaan het rustig aan proberen en kijken waar we komen. Continu testen hebben we nog niet zo’n zin in dus we kijken eerst of het “gewoon” lukt. 

Ik heb wel een beetje een onregelmatige cyclus van 25-33 dagen, dus dan moeten we wel wat geluk hebben met timing. We gaan het zien! 

Mijn NOD is nu 25 januari als ik van mijn langste cyclus (33 dagen) uit ga. 

Fingers crossed voor iedereen hier 🤞🏻

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct