Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD januari 2020

• Auteur
  • Niempje
    Bijdrager
    #10275361 Quote

September 2018 bedoel ik natuurlijk dat onze dochter is geboren.

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10275775 Quote

Ik hoop voor je dat het voorspoedig mag gaan 😉

Wij zijn al sinds maart bezig.. hoop dat 2020 toch eindelijk eens een positieve test mag gaan geven! pfff

KSAS
    Bijdrager
    #10275811 Quote

Hier vanmorgen ineens een positieve ovulatie test in handen…. huh… die had ik pas verwacht as zondag.. 4 dagen eerder als “normaal”… uitgaande van mijn gebruikelijke lf zou mijn NOD ergens 29/30/31 dec zijn ipv 3 januari!  Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, denk je net regelmaat te hebben wordt het weer anders, heb al de hele avond buikpijn dus denk mijn eisprong er echt aan komt 😊

Net dus maar eens even gezellig gemaakt😊 (laatste keer was maandag) en misschien morgen ook nog even kijken of dit lukt qua dienst  van mn man 😉 

hetmeisje
    Bijdrager
    #10275845 Quote

@jonge mama wat naar! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent…

Als jullie ovulatietesten gebruiken, welke gebruiken jullie dan? Ik heb nu van 2besure. Ik heb geen idee wanneer mijn ovulatie is dus als ik net zo cyclus had als eerst zou die 30 december zijn.. 

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10275852 Quote

Wat een geluk dat je m gezien hebt als die eerder was 😊 hopen op een goed resultaat met de jaarwisseling 

Anne Anne
    Bijdrager
    #10275866 Quote

@ksas, spannend!!

@het meisje, ik ben nu gestart met ovulatie testen van besure. Deze bij de wens tijdens de vorige keer ook gebruikt.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Jillzz
    Bijdrager
    #10275870 Quote

@ KSAS, ik had dinsdag ook ineens al een positieve ovulatietest, terwijl ik hem ook pas vandaag had verwacht.. heel vreemd haha!

hetmeisje
    Bijdrager
    #10275876 Quote

Cardiozuster ik hoop het ook voor jullie! Weet je wanneer je ovuleert

Ksas heel goed dat je hem nog kon zien! Per toeval dan of test je altijd redelijk van te voren? Ik ben dus ook al bezig maar waarschijnlijk pas over 2 weken dat ik mijn ovulatie verwacht.. En dan ga ik met de clear blue tenzij die heel erg oploopt nu de 2besure

Anne Anne ok dus die klinken dan wel goed. Het is de eerste keer dat ik die gebruik… Vorige keer met clear blue maar dat werd me nu iets te duur om voor een langere periode En aangezien ik dus niet weet wanneer het is en het ook nog 2 maanden kan duren ivm borstvoeding dan gebruik de clear blue liever als zekerheid wanneer de andere oploopt. Je ziet altijd een streepje op die testen dat vind ik ergens wel naar omdat je toch niet zeker weet. Werd die van jou wel heel donker?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct