Hoi Hoi!
Zo ik ben er even twee maanden tussen uit geweest, maar heb soms nog wel jullie verhalen gelezen! Jeetje wat zijn er veel nieuwe mensen bij gekomen en wat veel zwangeren in de maand december!🥳
Ik had mezelf voorgenomen om er minder mee bezig te zijn en dat is tot op een bepaalde hoogte goed gelukt! Ik had echt even alles de deur uit gegooid; mijn app om m’n cyclus bij te houden, het forum, de ovulatietesten, totaal niet gelet op wat ik at en dronk en gewoon heerlijk geleefd! Dit was echt even fijn, maar toch blijft een deel van mij wel steeds bezig met het zwanger worden en kan ik het maar niet uit m’n hoofd zetten.. Dus hier zijn we dan weer..
Ik zit nog op het wachtbankje en mijn nod is rond de feestdagen en ik ben ook nog eens na de feestdagen jarig dus erg spannend allemaal! Ik hoop dan ook op een mooi verjaardagscadeautje!👶🏼
@Noenoe Leuk om te zien dat jij ook nog op het forum zit! Alhoewel het natuurlijk nog vele malen leuker zou zijn als we elkaar in een zwanger topic tegen zouden komen! Ik hoop voor ons dat dit snel mag gebeuren! Je geeft aan dat jullie nu in ronde 7 zitten. Is dit dan ook de 7e maand dat jullie bezig zijn of heb je tot nu toe 7 cyclussen gehad?