Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod Januari 2023 - pagina 41

• Auteur
  • Niezo
    Bijdrager
    #10601966 Quote

Hi, dat klinkt al goed. Ik zou nog even wachten tot je nod, zelf vind ik alles voor de nod twijfelachtig, maar als je zwanger bent zou hij de komende dagen moeten oplopen en heb je ook wat meer zekerheid. 

Zelf nooit voor nod getest, maar met 1 dag overtijd knal positief! 

Spannend! 

Hi meiden, ik heb vanochtend heel licht positief getest (2 kdv voor €5,-). Alleen op de clearblue digitaal early staat ‘niet zwanger’ heeft iemand deze ervaring? Gister nog omowit op deze kdv test. ben ik zwanger en is het te vroeg voor die clearblue? Of is het een foute test?

Noenoe
    Bijdrager
    #10601976 Quote

Juliatje is die clearblue early voor 6 of 4 dagen eerder? Je bent nu 9 dpo? Wanneer is je NOD ook alweer? 
    Het blijft ook lastig zover voor NOD. misschien nog te weinig Hcg om de detecteren. 

Juliatje
    Bijdrager
    #10602119 Quote

Juliatje is die clearblue early voor 6 of 4 dagen eerder? Je bent nu 9 dpo? Wanneer is je NOD ook alweer? Het blijft ook lastig zover voor NOD. misschien nog te weinig Hcg om de detecteren.

Was een clearly 6 days early! Dus denk dat die Kruidvat test gewoon fout was.. zal ff kijken of ik een foto in kan voegen 

Juliatje
    Bijdrager
    #10602128 Quote

hij plaatst m’n linkje naar de foto niet? Iemand een suggestie? 

Juliatje
    Bijdrager
    #10602130 Quote

” alt=”” />

Noenoe
    Bijdrager
    #10602145 Quote

Ik zou eigenlijk meer vertrouwen hebben in Kruidvat dat die early van Cb zo vroeg. Maar weet ook niet. Ik zie geen foto. Een link kan je er gewoon inplakken toch, in het tekstveld. 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Juliatje
    Bijdrager
    #10602169 Quote

Juliatje
    Bijdrager
    #10602170 Quote

Ik heb het op alle mogelijke manieren  geprobeerd, heb die foto omgezet naar een jpg (linkje) maar als ik hem wil plaatsen staat er: reactie succesvol geplaatst, maar vervolgens staat er niks … 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct