Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD juli 2019

• Auteur
  • Little-Miss
    Bijdrager
    #10210060 Quote

NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje

NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar  – ronde 8 – 1e kindje

Little-Miss
    Bijdrager
    #10210061 Quote

Hi ladies! Ik sluit me ook aan. Vorig jaar bevallen van een doodgeboren kindje en afgelopen februari bevalen van een gezond kindje. Ze is nu bijna 4 maanden maar het kriebelt alweer. En gezien mijn leeftijd gaan we er voor. Ik heb momenteel mijn eerste echte menstruatie na de bevalling (en borstvoeding). 

Ik hoor graag wie jullie zijn! 

Bij onze eerste zijn we trouwens een jaar bezig geweest voor ik zwanger werd en bij onze tweede was ik meteen zwanger. Afwachten wat er nu gaat gebeuren maar weet dat ik dus weet hoe het is als het wat langer duurt. 

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10210082 Quote

Lapjesendraadjes Ik hoop dat juli onze maand wordt!!!!

Echt wel, let’s do this! 😘

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10210083 Quote

Hi ladies! Ik sluit me ook aan. Vorig jaar bevallen van een doodgeboren kindje en afgelopen februari bevalen van een gezond kindje. Ze is nu bijna 4 maanden maar het kriebelt alweer. En gezien mijn leeftijd gaan we er voor. Ik heb momenteel mijn eerste echte menstruatie na de bevalling (en borstvoeding). Ik hoor graag wie jullie zijn! Bij onze eerste zijn we trouwens een jaar bezig geweest voor ik zwanger werd en bij onze tweede was ik meteen zwanger. Afwachten wat er nu gaat gebeuren maar weet dat ik dus weet hoe het is als het wat langer duurt.

Jeetje, heftig bevallen van een doodgeboren kindje! En wat heerlijk dat je dan daarna een gezond kindje mag krijgen. Ik hoop voor je dat t snel raak is, al ben ik wel onder de indruk dat je zo snel al weer door wilt! Petje af!

Anky
    Bijdrager
    #10210354 Quote

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje

MagicOne
    Bijdrager
    #10210409 Quote

NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Roos1986
    Bijdrager
    #10211509 Quote

NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 

NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje

Roos1986
    Bijdrager
    #10211514 Quote

Hoi meiden, ik heb mezelf toegevoegd aan het lijstje. Ik heb een zoon van 2 jaar, nu graag een tweede. Helaas zijn we al een jaar bezig (ronde 12) bij mijn zoon was het raak in ronde 5. Nu helaas al wat langer bezig. Begin het een beetje somber in te zien. Het is zo lastig om er niet te veel mee bezig te zijn…, en jullie kennen t vast dat t bij iedereen om je heen wel lijkt te lukken. Van mn baas tot mn buren, en vriendinnen. Twijfel eraan om contact met de huisarts op te nemen.. lees op internet veel dat het zou kunnen komen doordat ik bevallen ben met een keizersnede. Zou dat graag uitsluiten, dan kan ik dat loslaten. Ik wens iedereen succes deze ronde! 

@little miss wat een heftig verhaal zeg, snap dat jullie niet te lang willen wachten met de volgende. Hoop voor jullie dat het snel raak is! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct