Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD juli 2019

• Auteur
  • Nroxy
    Bijdrager
    #10219754 Quote

Nero en Byba Proficiat!!  Het is jullie gegund 😁

Kramster
    Bijdrager
    #10219787 Quote

Ik lees sinds kort mee, nu toch ook maar eens aangemeld. Op 8 juli heb ik mijn NOD. Afgelopen dagen wat zeurende buikpijn dus vanmorgen een early test gedaan: Positief!

Wat is er waar van het verhaal dat een zwangerschap voor NOD in de helft van de gevallen nog fout gaat waardoor veel vrouwen ‘ongesteld’ worden en niet door hebben dat ze eigenlijk even zwanger zijn geweest? Ligt dat aantal echt zo hoog, of is dat bij wijze van spreken? Kortom.. 🙂 Kan ik voorzichtig al blij zijn of pas echt na het uitblijven van de menstruatie?

Fishy
    Bijdrager
    #10219816 Quote

@sandra
    Eerlijk gezegd geen idee. Nooit zo bezig gehouden met mijn cyclus of ovulatie. We dachten ‘we zien het wel’, gaan het eerst een paar maanden proberen.. Maar.. in 1x raak en 10mnd later (ja 43 weken hahaha) was daar onze zoon 😉 

Nicolle B
    Bijdrager
    #10219830 Quote

Gefeliciteerd  nero

Maar goed dat je toch geen wijntje  hebt gepakt  dan😊

#10219867 Quote

Yeeeeej nero gefeliciteerd!! Goed nieuws:)

@fishy, ahh klinkt duidelijk! Ook niet gek dat dat moet normaliseren natuurlijk.

@kramster; welkom en voorzichtig gefeliciteerd;) ik heb nooit voor mijn NOD getest dus heb eerlijk gezegd geen idee. Maar een streep is een streep toch 🙂

LieveSam
    Bijdrager
    #10219906 Quote

Gefeliciteerd Nero! Super!

Ook kramster gefeliciteerd! Heel fijn nieuws allemaal!

Ik blijf graag met iedereen mee lezen… hier is de ongesteldheid doorgebroken. Het is heel weinig, maar wel helder en 1 dag te vroeg zelfs! Vanmorgen nog een testje met ochtendurine en die was, zoals jullie begrijpen, negatief. Ik heb de baaldag zoals Nroxy hem gisteren had…

Ik wilde het graag even kwijt..😣

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Nero
    Bijdrager
    #10219918 Quote

Haha Nicole b ja of niet dan!!!🙈 blij dat ik daar toen toch nog even mee heb gewacht! 

#10219946 Quote

@Lievesam: flink balen weer even he die ongesteldheid! Ik had gisteren ook een baaldag en heb er savonds maar een lekker biertje op gedronken. Hopelijk einde van de maand meer geluk.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct