Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD juli 2019

• Auteur
  • Little-Miss
    Bijdrager
    #10211533 Quote

Jeetje, heftig bevallen van een doodgeboren kindje! En wat heerlijk dat je dan daarna een gezond kindje mag krijgen. Ik hoop voor je dat t snel raak is, al ben ik wel onder de indruk dat je zo snel al weer door wilt! Petje af!

Ja het kriebelt gewoon alweer. Had ik zelf ook niet verwacht. Las ik nou in het topic van juni dat je onderzoeken krijgt? 

Little-Miss
    Bijdrager
    #10211534 Quote

@Roos1986 wat balen dat het nog niet wil lukken met een tweede. Ik was de eerste keer dus pas na een jaar zwanger en bij de tweede was ik meteen zwanger. Ik heb nu borstvoeding gegeven en heb zojuist mijn eerste echte menstruatie. Ik ga er echt niet vanuit dat het weer zo snel raak is, ik laat het gewoon allemaa op me afkomen. 

Wat betreft jouw situatie. Je bent inmiddels een jaar bezig dus ik zou zeker contact opnemen met een huisarts vooral omdat je bang bent dat het mss aan je keizersnede ligt. Al is het alleen maar ter geruststelling. Hou je ons op de hoogte? 

Facha
    Bijdrager
    #10211550 Quote

Ik doe ook weer helaas, 1e ronde na me miskraam. Dus weet niet precies me cyclus maae ga uit van 27 dagen.

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje

NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje

NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje

NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 

NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje

NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar  – ronde 8 – 1e kindje

Roos1986
    Bijdrager
    #10211566 Quote

@little-miss, je bent extra vruchtbaar zeggen ze vaak toch vlak na je bevalling. Als je ongesteldheid alweer is begonnen ondanks je borstvoeding, zou de borstvoeding niet meer uit moeten maken toch. 

Ik zal morgen eens bellen met de huisarts, kijken wat ze zeggen. Ik zal laten weten wat eruit komt. 

En wat je zegt, gewoon op je af laten komen en zien wat er gebeurd. Proberen niet te veel mee bezig te zijn. Helaas lukt mij dat zelf niet meer echt. 😬

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10211575 Quote

Ja het kriebelt gewoon alweer. Had ik zelf ook niet verwacht. Las ik nou in het topic van juni dat je onderzoeken krijgt?

Yes, vandaag gehad! En alles zag er goed uit, ik schijn een hoger dan gemiddeld aantal eicellen voor een vrouw van mijn leeftijd te hebben. Dus dat lucht op! Ook mijn vriend was opgelucht, die was geloof ik stiekem bang dat we te lang hadden gewacht en daar voelde hij zich schuldig over. Dus we gaan maar gewoon geduldig verder! In zo’n geval kun je de natuur toch niet dwingen, denk ik. Over 2 weken de uitslag van het zaadonderzoek.

Little-Miss
    Bijdrager
    #10211754 Quote

@little-miss, je bent extra vruchtbaar zeggen ze vaak toch vlak na je bevalling. Als je ongesteldheid alweer is begonnen ondanks je borstvoeding, zou de borstvoeding niet meer uit moeten maken toch. Ik zal morgen eens bellen met de huisarts, kijken wat ze zeggen. Ik zal laten weten wat eruit komt. En wat je zegt, gewoon op je af laten komen en zien wat er gebeurd. Proberen niet te veel mee bezig te zijn. Helaas lukt mij dat zelf niet meer echt.

Ik heb borstvoeding gegeven maar dat liep terug doordat mijn cyclus weer op gang komt en toen ik weer ging werken liep het nog harder terug dus ik ben daar nu een paar weken mee gestopt. Dat te veel er mee bezig zijn, dan snap ik echt wel. Nu heb ik dat niet maar nadat ons eerste kindje overleed wel en toch werd ik meteen zwanger. Vind het altijd vervelend als mensen dat de schuld geven als het niet lukt, net of het je eigen schuld is dat je niet zwanger wordt. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Little-Miss
    Bijdrager
    #10211755 Quote

@lapjesendraadjes wat fijn dat alles goed is. Stelt toch gerust. Hopelijk is bij je vriend ook alles goed. Hopelijk ben je snel zwanger ❤️

Liefbeertje
    Bijdrager
    #10212353 Quote

NOD 1 juli – Anky – 31 jaar – ronde 2 – 2e kindje

NOD 2 juli – Little-Miss – 36 jaar – ronde 1 – 3e kindje

NOD 3 juli – Tulpje – 34 jaar – ronde 11 – 1e kindje

NOD 4 juli – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 9 – 1e kindje

NOD 4 juli – Rompertje – 27 jaar – 4 ronde – 1e kindje

NOD 6 juli – MagicOne – 29 jaar – ronde 8 – 1e kindje 

NOD 7 juli – Facha – 30 jaar – ronde 1 na miskraam – 3e kindje

NOD 10 juli – Roos1986 – 33 jaar – ronde 12 – 2e kindje

NOD 15 juli – Liefbeertje – 27 jaar – rond 8 – 2e kindje

NOD 16 juli – Cherryberry – 27 jaar  – ronde 8 – 1e kindje

Hoi,

Ik sluit me ook ff aan.
    In augustus 2018 bevallen van mn 1ste kindje, (zwanger met 5 behandelingen Clomid, ovulatie inductie) PCOS
    6 weken na mijn bevalling alweer op de stoep bij de Fertiliteitsarts voor nr 2. Snelle kriebels en verlangen naar 2de zwangerschap ;). Afgelopen januari weer zwanger, helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, eileider verloren en nu helaas nog geen positief resultaat. Deze maand over op IUI. Hopelijk wordt juli onze maand!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct