Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD juli 2021

• Auteur
  • Mickie
    Bijdrager
    #10470830 Quote

Spannend hoor, ik duim voor je! Ik had ook helemaal geen klachten.. wie weet 🤞🏻

Just-Me
    Bijdrager
    #10470840 Quote

Een dagje niet gekeken en weer een hartje! Het lijstje kleurt al mooi 😊 Gefeliciteerd Mickie!
    Ik duim voor je Zonnekruid! 🍀

Zonnekruid
    Bijdrager
    #10470869 Quote

Bedankt dames! Ik sta er nog vrij nuchter in (ha, zeg ik, terwijl ik dinsdag met trillende handen van de zenuwen over een staafje heb geplast 😂 🙈), 1e ronde, verwacht er niet veel van. Had wel wat last van misselijkheid en licht in m’n hoofd, darmen doen een beetje raar, maar ja, een negatieve test zegt dan meer dan wazige symptomen. Heb nog 1 test in huis, dus wil op z’n vroegst het weekend pas weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

Succes ook voor de andere dames op het wachtbankje 🍀

CharlotteV-T
    Bijdrager
    #10470870 Quote

Hoi dames! 

Ik heb al een tijdje niks van me laten horen omdat ik mezelf niet meer zo druk wilde maken.

Het lukt me niet om een foto toe te voegen maar volgens mij had ik zojuist een positieve test in handen na 8 maanden! Kan iemand de link sturen hoe ik een foto kan uploaden? Hoor graag jullie mening!

Liefs

CharlotteV-T
    Bijdrager
    #10470872 Quote

CharlotteV-T
    Bijdrager
    #10470873 Quote

Het is een kruidvat 2 voor 5 test. Zo heb ik hem in ieder geval nog nooit gehad. Maar hij is zo licht dat ik erg onzeker ben. Wat zeggen jullie?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

BibiWa
    Bijdrager
    #10470874 Quote

Hartstikke positief, gefeliciteerd:-)

IH
    Bijdrager
    #10470881 Quote

Hallo,

Ik klets graag mee

Wij zijn bezig voor ons 2de kindje in rode 2.

De 9de heb ik een positieve ovulatie test gehad. Ik had hem voor de 1ste zwangerschap maar 1x gevonden we waren toen bijna 1 jaar bezig

Nu dus weer gevonden.

Ik heb sinds gister minimaal bloedverlies maar ik had dat bij ons eerste kindje ook en dat stopte na 2 dagen.

Ik heb dus nog hoop op een innestelingsbloeding.

Verder ben ik wel moe en kwam er tijdens het douchen melk uit me borsten.

Ik ben bang dat me lijf me weer goed voor de gek houd.

Hopelijk stopt het bloeden en word het niet toch een menstruatie.

We wachten in spanning af.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct