Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD juli 2021

• Auteur
  • Liefs van
    Bijdrager
    #10471820 Quote

Hier menstruatie doorgekomen. Door naar augustus ronde 9. Zucht.

Leeuwin
    Bijdrager
    #10471821 Quote

Mijn ongesteldheid is doorgebroken :(, dus ik schuif door naar augustus. Voor degenen die nog wachten; succes en hopelijk niet tot volgende maand 😉

Vennetje
    Bijdrager
    #10471835 Quote

Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties. We hebben samen besloten (mn partner en ik) alles komende cyclus los te laten. Ik zal dan ook niet mee doen met de NOD augustus want dan ben ik er juist weer mee bezig. Eerst nog de komende 5 dagen op t wachtbankje. NOD is pas rond de 30e.. 

Klote voor iedereen die ongesteld is geworden ☹🍀 dikke knuffel!

Zonnekruid
    Bijdrager
    #10471837 Quote

Kimmm, volgens mij geen nieuwe hartjes hoor. Gaat niet hard deze maand. Logisch toch dat je er wat minder mee bezig bent?

Succes alvast voor augustus aan alle meiden! 🍀

Hier nog steeds op het wachtbankje… 🤔

Vennetje, yeah! 💪🏻 Nog steeds duimen voor nu en hoe dan ook straks een heerlijke vakantie!

IsaV
    Bijdrager
    #10471869 Quote

@Mylwen gefeliciteerd! Wat mooi 

@Wondertjedrie, wat klote weer 🙁

@Vennetje, ik denk dat het een goed plan is om het allemaal lekker te laten. Volgens mij helpt het toch maar bar weinig al die testen, supplementen ed. Ik doe ook zo mijn best maar misschien is het enige wat gaat helpen juist die stress niet hebben.
    Ik wens het echt super erg voor je dat je nog een maand lekker kan genieten en je goed mag voelen samen! 

@Just-me, wat leuk ook in de paarden 🙂 Ik ook!
    Heb inmiddels ook weer frietjes toegelaten in mijn dieet, want ik had me letterlijk alles ontzegd wat dat betreft. Nou tot nu toe werkt dat niet haha dus ik eet weer lekker 1x per 2 weken frietjes 😀 

@Liefs van, shit zeg 🙁 

CharlieB
    Bijdrager
    #10471871 Quote

Hoi allemaal,

vandaag 8dpo maar vanwege een aantal symptomen besloten toch een early test te doen.. mijn NOD is 31 juli..

misselijk, braken, kleine scherpe steekjes in me buik, buikkrampen afentoe en lichte rugpijn

helaas gaf deze aan niet zwanger te zijn.. misschien test ik gewoon te vroeg of maakt me lichaam me gewoon gek.. 😔 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Zonnekruid
    Bijdrager
    #10471887 Quote

Charlie, het is nog vroeg, kan nog alle kanten op! 🍀

Just-Me
    Bijdrager
    #10471911 Quote

@IsaV, oh echt? Wat leuk! Ja, hier al sinds mijn 8e en ik kan niet zonder ❤️ Ik mocht een keer een paard uitstappen op een manege toen ik mee was met een vriendinnetje en toen ik er eenmaal op zat zei de eigenaresse tegen mijn vader: ga maar vast een rijbroek halen, die komt er niet meer af haha! Het mooiste gevoel wat er is, bovenop je paard 😊 Alles even naast je neer leggen.

En herkenbaar qua eten 😁 Vooral nadat de gynaecologe me zei: leef een beetje, zolang het met mate is, iets laten kan altijd nog! Sinds de focus af is van het dwangmatig dingen laten, maar ligt op alles wat wel kan (aangepast of niet) voel ik me weer een beetje mens. Ik denk eigenlijk dat mijn partner deze maand harder de dagen aftelt dan ik 🙈 Ik denk dat ik zo was ingesteld op: dit gaat lang duren na dat nieuws, dat ik nog niet helemaal bezig ben met het hier en nu ofzo…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct