Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD juli 2021

• Auteur
  • BibiWa
    Bijdrager
    #10473893 Quote

Als ik op deze link klik word denk ik je echte naam gedeeld, ik weet niet of je dat fijn vindt?

CharlieB
    Bijdrager
    #10473897 Quote

Oh bedankt voor de tip! Heb hem weggehaald, je weet nooit of er bekende meelezen hihi

BibiWa
    Bijdrager
    #10473899 Quote

Graag gedaan! Ik heb de link ook even uit mijn quote gehaald

mirtjemirtje
    Bijdrager
    #10473909 Quote

Gefeliciteerd dames! Wat een verrassingen nog zo aan het einde van de maand 😁

Veraa
    Bijdrager
    #10473969 Quote

Gefeliciteerd @Tanjamies en @CharlieB! Hele fijne zwangerschap gewenst voor beiden!

@Plukkie, wat onwijs verdrietig, heel veel sterkte voor jou

Just-Me
    Bijdrager
    #10474019 Quote

Wij gaan ook door naar eind deze maand 💪🏼 Ik denk nu rond 29 of 30e nod. Menstruatie is er flink door 🙈 dat is even wat anders na die letrozol🙈 Wel fijn dat ik nu in ieder geval weet dat mijn cyclus dus helemaal werkt!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Just-Me
    Bijdrager
    #10474021 Quote

Is iedereen hier overigens naar de nod augustus of wordt dit topic doorgezet?

Vennetje
    Bijdrager
    #10474081 Quote

Gefeliciteerd allemaal! Nog wat hartjes erbij op t laatst!

Ik ben zaterdag heel heftig ongesteld geworden. Ga al dagen door de grond van de pijn. Heb besloten even wat minder actief deel te nemen op t forum. Staan wat spannende dingen op de kalender, de eerste 11 augustus. Gesprek met gyno over start van medisch traject.. wil proberen tot die rijd even weer wat positiever te worden en mn rust terug te vinden. Bedankt lieve meiden voor jullie steun de afgelopen maanden. 

Wanneer ik er weer ruimte voor heb ga ik weer reageren en jullie op de hoogte houden! 

Xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct