Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD juli 2020

• Auteur
  • Carly
    Bijdrager
    #10344138 Quote

Thanks Niempje! 🙂

MELLiee
    Bijdrager
    #10344146 Quote

Balen Carly!

Ik weet het zelf ook even niet meer.. 

Nod is gister/vandaag, maar nog geen positieve test gehad. Kan het ook zijn dat je pas later positief test?

Carly
    Bijdrager
    #10344157 Quote

MELlie vervelend he die onzekerheid?!

Of je later negatief test is denk ik van meerdere factoren afhankelijk. Als je precies weet wanneer je eisprong is geweest dan zou je ondertussen wel positief moeten testen denk ik. Als je niet zeker bent van je eisprong kan het natuurlijk altijd dat deze later is geweest dan je denkt en dat je daardoor dus ook later positief test…

Ook is het wellicht afhankelijk van de test die je gebruikt. Als je een test hebt die bij een HCG van 10 IU/l al positief test dan zou je ook voor je NOD al positief kunnen testen. Met een test van 25 IU/l testte ik in maart echt pas op mijn NOD positief, anderen testen hier wel eerder positief. En uiteraard zijn er ook vast mensen die na hun NOD pas positief testen…. Oftewel, elk lichaam is anders en het enige dat je kunt doen is blijven testen/wachten tot je menstruatie begint.

MELLiee
    Bijdrager
    #10344158 Quote

Helaas ben ik net ongesteld geworden. Op naar de volgende poging.. 

Carly
    Bijdrager
    #10344160 Quote

Oh shit MELlie! Ik weet hoe je je voelt. Hopelijk hebben we volgende ronde meer geluk. 

CocoKiki
    Bijdrager
    #10344281 Quote

Balen Carly en MELliee 😞 hopelijk volgende keer beter 🍀

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

DG
    Bijdrager
    #10344327 Quote

Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test. Ik heb volg week woe mn NOD. Ben benieuwd..ik zal voor een ieder weer duimen:). Nog meer aankomende week testen ? 

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10344338 Quote

Hoi iedereen gefeliciteerd die positief getest hebben 

Wij zaterdag positieve test gehad helaas maandag toch ongesteld geworden maandag gebeld door gynaecoloog omdat ik 3 week geleden hsg onderzoek had gehad en we het traject in gaan en ze uit ging leggen welke maar omdat ik zaterdag positief getest had wilde ze eerst bloedprikken en een echo maken dus dinsdag naar  het ziekenhuis geweest vandaag niks gehoord dus nu maandag beginnen met iui traject  volgende week donderdag verwacht ik mijn piek dan moeten we weer nasr het ziekenhuis en vriend zaad inleveren en vlak daarna word het in de baarmoeder gespoten super spannend wie is hier al bekend mee ?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct