Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Juni 2018

• Auteur

@crystalclear van harte gefeliciteerd!

@citrus ik had tijdens mn zwangerschap v.a. de 2e trimester last van veel afscheiding. Doorzichtig en de ene keer waterig, de ander keer gewoon normaal 

@cactus heb je opnieuw al getest?

@Joene en heb jij al getest??? 

Ik heb zojuist 4 dagen voor mn calender NOD negatief getest helaas. Dus ik ga dr rest van de week even afwachten en anders als k nie ongesteld word volgend weekend pas testen denk ik.

Mamaaatje
    Bijdrager
    #10086941 Quote

Vandaag 3 dagen voor nod. Clear blue early meegenomen op vakantie. Kon het niet laten om vandaag al te testen vanwege vaderdag. Leek me enorm leuk om als deze positief is, deze in te pakken als vaderdag cadeau. En wat schept verbazing: (licht, maar wel duidelijk) positief!!! Verklaart misschien ook waarom ik al een week buikpijn heb en doodmoe ben….  Straks manlief dus maar verrassen. En wel over paar dagen opnieuw testen of test positief blijft, duimen!! Is ons 3e kindje dan…

#10086943 Quote

Oh dat is idd een super leuk cadeau. Voorzichtig gefeliciteerd dan! Maak er een leuke vakantie van

ccrystallclear
    Bijdrager
    #10086945 Quote

Dankjulliewel @Wannabemom & @Mommy of my Novella!

Net nog een x getest, weer positief! Ik denk dat ik steeds blijer wordt 😜

Wat jammer @Mommy of my Novella, maar er is nog hoop! 🙏🏻

@Gebruiker10077505 wat leuk! Gefeliciteerd!

Citrus
    Bijdrager
    #10086946 Quote

Gefeliciteerd christalclear!! 

En ook gebruiker 1007!!!  Heel tof op vaderdag zeg! Gefeliciteerd. 

En mijn vraag weer aan jullie, ander soort afscheiding rond innesteling en voor nod?

Ik ben net wakker en ga zo een ontbijtje maken met de kinderen. Verder drukke dag ook dus gelukkig afleiding 🙂   

ccrystallclear
    Bijdrager
    #10086947 Quote

@Citrus, dankjewel!

Antwoord op je vraag: ik had mijn vorige cyclus het gevoel dat ik meer vloeide rondom mijn ovulatie, maar toen werd het dus niks

Deze cyclus tijdens ovulatie geen verschil gemerkt, nu wel meer afscheiding dan normaal! 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Joena
    Bijdrager
    #10086952 Quote

Gebruiker 1007 en creastalclear: wauw wat goed zeg gefeliciteerd! Super leuk!! 😍

Ik heb net getest. Volgens de kalender nu 1 dag overtijd. Negatief. Helaas…. maar ik heb vrijdag vorige week een positieve ovulatietest gehad dus veel later dan “gepland”. Dus het zou officieel nog mogelijk zijn. Ik houd hoop maar voel me wel nu even klote 🙁 

Joena
    Bijdrager
    #10086953 Quote

Wat ik vooral zo klote vind. In t verleden zijn meerdere vriendinnen per ongeluk zwanger geraakt weetje wel. Eentje met antibiotica.. Eentje omdat ze de pil niet goed slikte…  wel allemaal vrij jong toen. En ik wil het nu ECHT en kies er zo bewust voor. Ben er klaar voor. En dan lijkt het maar niet te lukken en mij gegund te zijn… zo oneerlijk..

😔😓

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct