Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod Juni 2022 2

• Auteur
  • KIMMMMMMM
    Bijdrager

Hoi hoi, 

Misschien leuk om ervaringen uit te wisselen voor vrouwen die hun NOD hebben in juni. De mijne is op 12 juni, dus aankomende week de vruchtbare week. Spannend! 
    Ik ben sinds januari bezig voor ons eerste kindje, en jullie? 

MamavanRomée
    Bijdrager
    #10558005 Quote

Hoi!

Mijn nod is op 18 juni. Wij zijn sinds december bezig voor een tweede kindje. 🙏🏼

Flora
    Bijdrager
    #10558052 Quote

Leuk, ik sluit me graag aan! Sinds november bezig voor m’n 1e kindje. NOD is op 14 juni

KIMMMMMMM
    Bijdrager
    #10558068 Quote

Oh wat leuk dit haha. Hebben jullie dan ook aankomende week de vruchtbare week? 
    ik heb besloten de ovulatie testen even te laten voor wat het is en gewoon regelmatig het bed in te duiken. Wellicht is dat minder stressvol haha. En jullie?

@mamavanRomee, hoe lang heb je er bij je eerste over gedaan? 

Flora
    Bijdrager
    #10558074 Quote

Denk dat mijn ovulatie pas 31 mei is (16e dag), maar m’n menstruatie is heel erg onregelmatig de laatste tijd. Normaal gesproken rond de 28 dagen maar laatste keren 34 (denk een heel vroege miskraam), 25 dagen en de laatste 30.

Deze ronde ga ik daarom wel testen, maar snap helemaal als je het niet doet 🙂

MamavanRomée
    Bijdrager
    #10558107 Quote

Oh wat leuk dit haha. Hebben jullie dan ook aankomende week de vruchtbare week? 
    ik heb besloten de ovulatie testen even te laten voor wat het is en gewoon regelmatig het bed in te duiken. Wellicht is dat minder stressvol haha. En jullie?

@mamavanRomee, hoe lang heb je er bij je eerste over gedaan? 

De eerste is rechtstreeks door de pil heen gekomen dus was niet gepland haha! Tweede hebben we iets langer voor nodig, nu 2 miskramen gehad helaas!

Dus ik ken het obsessieve gedrag van testen heel goed. 😂

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

TanTan
    Bijdrager
    #10558176 Quote

Hoihoi! Ik sluit me ook graag aan 🙂
    Wij zijn sinds december aan het proberen voor ons tweede kindje.
    Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden en omdat ik me vanochtend niet zo heel fit voelde dacht ik, dan doe ik gewoon een test. Helaas was die negatief dus we gaan weer door naar de volgende ronde. Verwacht dus vanmiddag of morgen ongesteld te worden en dan zal mijn NOD ongeveer 21 juni zijn. Wil wel weer ovulatietesten gaan doen eigenlijk zodat ik een beetje een gorde richtlijn heb voor m

TanTan
    Bijdrager
    #10558180 Quote

Een goede richtlijn heb voor mijn NOD. (Woeps ik drukte per ongeluk op de knop van reactie plaatsen hihi)

KIMMMMMMM
    Bijdrager
    #10558268 Quote

De eerste is rechtstreeks door de pil heen gekomen dus was niet gepland haha! Tweede hebben we iets langer voor nodig, nu 2 miskramen gehad helaas! Dus ik ken het obsessieve gedrag van testen heel goed. 😂

Oh wat heftig! Zal er best even inhakken? 
    Hopelijk mag het snel lukken voor je! Bij ons allemaal trouwens haha. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct