Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD Maart 2019

• Auteur
  • Ramboo
    Bijdrager

Hallo allemaal! Het is nog vroeg maar ik kon geen topic vinden voor de volgende maand. Daarom bij deze!

NOD 5 Maart: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3

Wil je ook op de lijst? Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens

Facha
    Bijdrager
    #10164646 Quote

Hoii, ik sluit me ook weer aan.

NOD 5 Maart: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3                                     NOD 8 Maart: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2

Wil je ook op de lijst? Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens

Kabouter
    Bijdrager
    #10164929 Quote

Ik helaas ook weer..

NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3

NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7

NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2

Wil je ook op de lijst?

Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

Ramboo
    Bijdrager
    #10165239 Quote

Ik hoop dat het deze maand raak is bij ons dames!

Ramboo
    Bijdrager
    #10165240 Quote

Ik hoop dat het deze maand raak is bij ons dames!

Veerveer
    Bijdrager
    #10165244 Quote

NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2

Wil je ook op de lijst?

Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Facha
    Bijdrager
    #10165259 Quote

@Ramboo dat zou mooi zijn. 🍀🍀

Maiti
    Bijdrager
    #10165265 Quote

Hi meiden, ook ik sluit mij graag aan! 

Ik ben jaren geleden gestopt met de pil en heb sindsdien eigenlijk altijd een langere en onregelmatige cyclus gehad. Volgens mijn gynaecologe  functioneert het down under wel allemaal naar behoren en is dat blijkbaar iets wat gewoon bij mij hoort.

In september hebben mijn hubby en ik echter voorzichtig besloten om voor onze eerste beeb te gaan. De eerste paar maanden hebben wij vooral benut om rustig aan het idee te wennen en vanaf nu willen wij er wat serieuzer mee aan de slag 🙂

Ter voorbereiding op de mogelijke zwangerschap ben ik in september al wel begonnen met foliumzuur en vanaf deze maand slikt mijn man ook de nodige vitamines. Zelf ben ik net gestart met de welbekende teunisbloem- en tarwekiemolie om te kijken of het toch wat regelmaat in mijn cyclus kan brengen. Tot die tijd blijft mijn NOD nog altijd een verrassing, met 11 maart als een grove schatting.

NOD 11 maart : Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6

Wil je ook op de lijst? Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

Maiti
    Bijdrager
    #10165273 Quote

Oeps, ik zie dat er in de tussentijd nog iemand op de lijst was gekomen. Bij deze dan de meest recente versie:

NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2

NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6

Wil je ook op de lijst?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct