Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD maart 2020

• Auteur
  • Juulie
    Bijdrager
    #10303431 Quote

@Juliaa, mocht je nieuwe testen bestellen, ik raad echt die van Sensitest aan! Ik heb deze cyclus voor het eerst een positieve test gehad, 6 dagen voor NOD! Ze zijn ook erg goedkoop en heb nooit een vals positief resultaat gehad (langer als een jaar gebruikt). Ik gebruikte ook hun ovulatietesten.

@Danielle Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

” alt=”test” />

AnjaH
    Bijdrager
    #10303438 Quote

Gefeliciteerd voor de gene met een positieve test.

Hier vanochtend ook een positieve test, heel licht streepje nog dat wel. Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

Vol verwachting
    Bijdrager
    #10303440 Quote

Wauw, wat een hoop positieve testen. Dat de trend zich maar mag doorzetten zodat de rest ook snel een positieve test in handen heeft!

Daniëlle Q-M
    Bijdrager
    #10303443 Quote

Wauw! Gefeliciteerd allemaal!

Mamavansterretje
    Bijdrager
    #10303503 Quote

Gefeliciteerd allemaal. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden helaas. Dus ik ga door naar de nod april groep. 

Fijne zwangerschap gewenst allen. 

Lott
    Bijdrager
    #10303806 Quote

Gefeliciteerd met alle positieve testen, mooi nieuws in deze rare tijden. 

Juliaa ik raad je ook de dipsticks van sensitest aan. Je kunt via bol bestellen maar via hun site gaat ook heel makkelijk. Ook weinig afval, vind ik altijd fijn en lekker goedkoop. Ik helaas nog niet positief maar de ovulatietesten vond ik ook heel fijn van hun.

Ik werk op een middelbare school en door het opzetten van afstandsonderwijs heb ik 0tijd gehad om me druk te maken, ook wel fijn! Nu 4 DPO dus nog ff geduld!

Veel liefs en zet ‘m op allemaal

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

GebruikerJane
    Bijdrager
    #10303835 Quote

Dag allemaal… vanochtend werd ik wakker en ik dacht.. temp meten en als het boven de 37 is, dan doe ik een test. Ik had hetzelfde gevoel als bij mijn eerste zwangerschap. Dat het raak was. Temp was 37,1. Dus een testje gedaan en binnen een minuut een heel licht, maar duidelijk streepje. Zo blij, meteen mijn man wakker gemaakt. Het is 4 dagen voor NOD (die zou woensdag zijn).. dus nu afwachten of het ook blijft zitten! Het zou de 6e ronde zijn voor ons. 

Lott
    Bijdrager
    #10303861 Quote

Gefeliciteerd Jane 😘

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct