Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD maart 2020

• Auteur
  • GebruikerJane
    Bijdrager
    #10303930 Quote

Dankjewel! Kan het amper geloven.. maar nog even afwachten natuurlijk.. Hoop voor iedereen snel positieve testen! En nog gefeliciteerd aan heel wat dames, want heb heel wat positieve testen in beeld gezien. 

Juliaa
    Bijdrager
    #10303990 Quote

Gefeliciteerd Anja en Jane. Ik ben helaas gisteren ongesteld geworden dus ik ga door naar NOD april 2020 helaas. 

Bedankt allemaal voor de adviezen enz. En veel geluk gewenst. 

hetmeisje
    Bijdrager
    #10304042 Quote

@AnjaH, Danielle en GebruikerJane gefeliciteerd!!! Wat leuk! 🎉🎊

@Mamavansterretje awh wat rot! Echt naar! Wees maar lief voor jezelf en hopelijk hierna met volle moed weer naar de volgende ronde

Molli
    Bijdrager
    #10304310 Quote

hoi allemaal. had graag jullie mening

juist na een lange nacht dromen er toch maar een testje tegen gegooid. willen jullie even meekijken? ik zit nu op dag 11 na ovulatie. het is ook mijn eerste test die ik mag doen dus snappen jullie beter dan wie ook dat ik wat ogen kan gerbuiken. soms zie je dingen die er niet zijn en kan nog zoveel mislopen.

merciekes ik ga proberen er een foto bij te plaatsen 

Vol verwachting
    Bijdrager
    #10304413 Quote

https://www.mupload.nl/img/drjl5evxb.jpg

Volgens mij is hij positief hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Molli
    Bijdrager
    #10304431 Quote

Dnak je wel. Durf nog niet aan men gevoel toegeven. Ga volgende dagen nog eens testen

Daniëlle Q-M
    Bijdrager
    #10304469 Quote

Hey Molli, 

Die is hartstikke positief! Kom maar snel naar het november 2020 forum! Gefeliciteerd!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct