Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod maart 2021

• Auteur
  • Kleine purk
    Bijdrager
    #10413235 Quote

@Depss de vorige ronde was echt een steek en lag dichtbij ongesteldheidspijn. Dit keer kleine prikjes van de naalden prikkers.. dat ken ik niet zo goed. Bij de eerste had ik het echt pas door toen menstruatie niet kwam en mijn borsten onwijs zeer deden. Ik moet zeggen dat ik toen niet echt bezig was met cyclus.

De dagen komen dichterbij.. dus de spanning is om te snijden. Hahaha

Do’x
    Bijdrager
    #10413272 Quote

@Kleine purk Klinkt stiekem wel positief allemaal. Zenuwslopend he! Ben je van plan eerder te testen dan je nod?

Nieuwelente
    Bijdrager
    #10413307 Quote

Wat een verhalen allemaal meiden! Ik heb een relatief korte lf dus had gisteren pas m’n vaste smiley! Cyclus lijkt weer hetzelfde als voor de curretage dus dat is fijn! Is het nou slim om het vanavond nog een keer gezellig te maken? Wat doen jullie?

BelgoGermano
    Bijdrager
    #10413334 Quote

Nieuwelente, ik gebruik ook de CB tests met een smile. Hier maken we het gezellig op de 2 dagen van een smiley. Na de eerste kan het tot 48 uren duren tot je eisprong en nadien kan het eitje nog een kleine dag bevrucht worden, dus kan het zeker de moeite zijn om het ook de 2e dag te proberen.

#10413478 Quote

Ik volg ook graag mee 🙂

mijn nod is 2 maart.  ronde 4, 2e kindje

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10413510 Quote

Ik schuif ook mee! Bezig voor ons derde kindje, nod 26 maart. Tweede ronde sinds de miskraam

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

LilaX
    Bijdrager
    #10413540 Quote

Hee meiden. Ik ben toch maar begonnen met ovulatietesten. Wil het gewoon echt niet missen. Nu heb ik de digitale van ClearBlue, de roze. En ik weeeeet dat je niet naar de streepjes mag kijken maar toch ben ik heel benieuwd. Ik zie namelijk wel al 2 streepjes. Volgensmij is 1 de controle streep toch? Die is heel donker en die andere is ook al aanwezig maar niet zo duidelijk als controle streep. Ben benieuwd of dit streepje gaat oplopen? Iemand daar ervaring mee?

AnnekeDBo
    Bijdrager
    #10413547 Quote

FloorElvira zet je mij erbij op het lijstje? 2de ronde, 4de kindje (1ste met huidige partner). NOD rond 18 maart vermoed ik. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct