Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod maart 2021

• Auteur
  • FloorElvira
    Bijdrager
    #10407871 Quote

@deci welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde🙂

Yes mijn eitje is blijven zitten vandaag een knaltest Nod 23 februari🙂

Kleine purk
    Bijdrager
    #10407873 Quote

Ah hier zijn de maart gangers. @Lieske wij gaan er weer voor. Volgen berekening hadden wij deze week moeten knutselen en dat hebben wij gedaan. Ga maar lekker zwemmen kleintjes. May the strongest win😏

LilaX
    Bijdrager
    #10407908 Quote

Hoi meiden. Ik zou ook lekker mee willen kletsen. Paar weken geleden besloten om er echt voor te gaan omdat het waarschijnlijk ook moeilijker wordt dan gedacht.. na 10 jaar pil en al 1,5 jaar pilvrij heb ik nog zo’n onregelmatige cyclus.. laatste ongesteldheid was eind december……. geen idee wanneer mijn NOD is dus. Heb ovulatietesten gekocht.. Eerst maar wachten op ongesteldheid en daarna maar beginnen met die testen. Misschien is het wel in april.. Echt balen.. m’n langste cyclus was 90 dagen maar de vorige keer duurde het maar 32 dagen.. nu inmiddels alweer op dag 45 en nog niks te bekennen. Maar in ieder geval leuk om mee te kletsen.

Depss
    Bijdrager
    #10407946 Quote

Ah hier zijn de maart gangers. @Lieske wij gaan er weer voor. Volgen berekening hadden wij deze week moeten knutselen en dat hebben wij gedaan. Ga maar lekker zwemmen kleintjes. May the strongest win

Haha Ja ga vanavond ook maar weer aan de bak hahahaXD Wie weet 😉

@Lilax ah dat is balen! hele lange cyclussen inderdaad! Kun je daar iets mee kwa hulp medisch of iets dergelijks? Ben nooit in die molen geweest gelukkig.. Maar dit is wel heel lang soms 90 dagen.

Ttcx
    Bijdrager
    #10407948 Quote

Hoi iedereen !  Ik wil er ook bij 🙂 

Nod is 1 maart , ronde 6 voor ons eerste kindje 🙂 lets hope 🤞

LilaX
    Bijdrager
    #10408004 Quote

@Depss Ja, ben naar de huisarts gegaan.. de vorige keer zei hij dat het na een jaar opzich weer normaal moet zijn maar dat is dus niet zo.. nu zei hij probeer het eerst maar het komende halfjaar en als het niet lukt dan wordt je doorverwezen. Ben heel benieuwd..

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

FloorElvira
    Bijdrager
    #10408077 Quote

@LilaX @TTCX welkom ik zet jullie op de lijst succes deze ronde🙂

LilaX
    Bijdrager
    #10408093 Quote

Leuk, dankjewel @FloorElvira! Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gaat!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct