Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod maart 2021

• Auteur
  • MarliesBB
    Bijdrager
    #10408100 Quote

@LilaX; wat balen, zo’n onregelmatige cyclus 🙁 Idd maar goed gaan bijhouden met ovulatietesten!

Mag ik ook op het lijstje? Als het goed is valt mijn NOD op 11 maart, maar is nog even afwachten aangezien spiraal er net is uitgehaald. Voor ons dus de 1e ronde, en ook 1e kindje!

Ttcx
    Bijdrager
    #10408140 Quote

@floorelvira dankjewel!

Veel succes aan iedereen deze ronde ☺️✨

Deci
    Bijdrager
    #10408192 Quote

Dankje @FloorElvira🤗

FloorElvira
    Bijdrager
    #10408344 Quote

@marliesBB welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde🙂

JessiicaB
    Bijdrager
    #10408350 Quote

Hee,

Graag schrijf ik ook weer mee. Het is toch fijn om af en toe mijn verhaal kwijt te kunnen en te lezen hoe het bij jullie gaat:) Nod is 5 maart, 4e ronde voor 2e kindje.Sinds dat wij bezig zijn is mijn menstruatie onregelmatig. Herkennen jullie dit? Laatste menstruatie was 4 dagen te vroeg en duurde maar 2 dagen. Ik dacht nog aan een innesteling maar het was veel bloed en ik heb geen kwaaltjes nu. Dus nu hopen dat het deze maand lukt🍀 Succes meiden! 

FloorElvira
    Bijdrager
    #10408689 Quote

@jessiicaB welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde🙂

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

ZaraC
    Bijdrager
    #10408893 Quote

Hi allemaal! Ik wil ook graag meeschrijven. Eind augustus gestopt met de pil. In januari een beetje aangerommeld, maar we hebben besloten er echt voor te gaan. Donderdag is mijn menstruatie begonnen, dus doen mee voor eerste kindje, ronde 1 🙂 mijn nod is staat nu op 16 maart! Groetjes!

FloorElvira
    Bijdrager
    #10408958 Quote

@zaraC welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct