Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod Maart 2022 - pagina 4

• Auteur
  • Mama-M
    Bijdrager
    #10535070 Quote

Hallo ik zou graag hier mee willen kletsen..dit is onze eerste ronde voor ons vierde kindje mijn nod is 15 maart

HasiE
    Bijdrager
    #10535165 Quote

Ik ga voor ronde drie, mijn nieuwe NOD zal 23 maart zijn.

BabyLove
    Bijdrager
    #10535427 Quote

Hoi hoi,
    Lijkt of mijn nod 7 maart is. Zou ons 4de kindje worden..

Depss
    Bijdrager
    #10535466 Quote

Hi hi Dames,

sluit me ook graag aan. Nod 5 maart. 2e kindje ronde 11. Vorige cyclus was 19 dagen en geen eisprong gemetengelukkig deze keer weer normaal 28! Nog nooit gehad zo gek:). Goede hoop deze weer normale maand:)

liefs deps 

Kaasmeisje
    Bijdrager
    #10537740 Quote

Graag klets ik ook deze ronde mee.

Wij hebben  er 19 rondes er opzitten en zitten deze ronde in 1e iui traject. Hopelijk deze ronde raak, blijven hopen en proberen positief te blijven, gaan voor ons 1e kindje.

Mijn nod is omstreeks 15 maart, nog even geduld hebben op het zgn wachtbankje.

Alle dames heel veel succes!

Dreamerr
    Bijdrager
    #10537741 Quote

Hoi hoi!
    Wat een tijd al zeg..
    Is er een reden gevonden waardoor het zwanger worden niet gelukt is? En waardoor jullie dus nu met hulp proberen zwanger te worden?
    En hoe is dit gegaan voordat het zo ver was dat jullie hulp kregen?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Kaasmeisje
    Bijdrager
    #10537757 Quote

@dreamerr,

Zeker een hele tijd! Het is onverklaarbaar, alle testen die wij gehad hebben zijn goed. Oa zaadonderzoek, hsg, heb een regelmatige cyclus van 28/29 dagen Wat wel meespeelt is mijn leeftijd van 38 jr. Ben niet meer de jongste dus tsja… nu hopen we met wat hulp dat het wellicht wel gaat lukken. We moesten echt eerst 1 jaar zelf proberen voordat je alle onderzoeken heb gehad ben je zo weer wat ” tijd kwijt”.

Boy-mom
    Bijdrager
    #10538338 Quote

Hi allemaal, ik klets hier graag ook mee! NOD as zaterdag (12/3), natuurlijk al begonnen met early testen en dat maakt me alleen maar meer onzeker, dus slim was het niet. Hoe gaat het wachten bij jullie?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct