Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nod Maart 2023

• Auteur
  • Stabij
    Bijdrager

Hoi allemaal,
    Wie hebben nog meer in maart hun NOD? Ik zal even een lijstje (proberen) bij te houden hier in het eerste bericht. Mijn NOD is 6 maart.

Frasseke
    Bijdrager
    #10606278 Quote

Hoi,

Mijn NOD is, denk ik, 4 maart. Ik heb geen testen gedaan of temperatuur bij gehouden, dus is puur op afscheiding. Ronde 20 alweer😐 maar als dit hem niet is IUI in het ziekenhuis, dus wie weet wat daar dan uitkomt. Maar eerst nog even hopen op goed nieuws eind volgende week🤞🤞

Plubluh
    Bijdrager
    #10606305 Quote

Hey, ik sluit mij ook graag hier aan. Vandaag ongesteld geworden. Dit was de eerste ronde met Letrozol en de eerste keer een eisprong in meer dan een jaar. Dus al blij dat er weer iets werkt. Nu vol goede hoop de nieuwe ronde in. Mijn NOD is 23 maart als de eisprong weer rond hetzelfde moment is. 

Nysnev
    Bijdrager
    #10606348 Quote

Mijn NOD is volgens mn planner 5 maart. Maar vorige ronde was mijn luteale fase maar 10 dagen. Dus ik gok dat het 1 maart is.

Stabij
    Bijdrager
    #10606378 Quote

Ik kan het originele bericht niet aanpassen, dus zal hier even een lijstje maken  

• 1 maart – Nysnev
    • 4 maart – Frasseke 
    • 6 maart – Stabij & Klavertjes  
    • 7 maart – MichellevdM
    • 7-10 maart – Caramelx
    • 12 maart – Ninna 
    • 15 maart – Breezy
    • 23 maart – Plubluh  

de eerste NOD’s zijn al zo🙈 hebben jullie al iets van symptomen?

Eevy
    Bijdrager
    #10606386 Quote

Hi allemaal! 

Ik zou mij ook graag aan willen sluiten.

Eind januari heb ik helaas een miskraam gehad bij 6 weken zwangerschap. Ben in de tussentijd nog niet ongesteld geweest (en stiekem hoop ik dat ook niet te worden 😅) Maar wanneer mijn NOD precies is weet ik dus ook niet, ik ga wel uit van ergens in maart.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Nysnev
    Bijdrager
    #10606387 Quote

Ik heb wel wat symptomen. Maar of dat echt bij zwangerschap hoort durf ik niet te zeggen. Ik heb last van mn onderbuik rechts. Beetje bij mn lies. En ik ben de laatste dagen echt al heel vroeg wakker. Vanochtend ook weer 06:30 wakker. Terwijl ik normaal echt zo lang slaap. Maargoed ik denk dat ik op 9 DPO misschien ga testen. Dat is aankomende dinsdag. Vorige keer op 10 DPO werd ik namelijk ongesteld. Of zouden jullie langer wachten met testen? Hoe gaat het met jullie voor de rest ?

Frasseke
    Bijdrager
    #10606393 Quote

Ik heb altijd vanalles voor mijn NOD dus ik let eigenlijk nergens meer op. De ene keer is het dit, de andere keer dat, nog nooit zwanger geweest. Maar moet wel zeggen dat ik nooit echt misselijk ben geweest of extreem last van mijn borsten heb gehad ofzo. Dus wie weet als ik zwanger ben dan wel, nu dus ook niet helaas. Dus geen symptomen die ik aan mogelijke zwanger kan of wil koppelen🙈

Ik test eigenlijk nooit eerder dan NOD, dus heb ook echt zelden getest. Maar ik snap heel goed dat je op 9 DPO al wil testen. Maar het maakt geen verschil hoelang je LF is op een zwangerschapstest, dat ligt meer aan de innesteling en hoesnel je HCG maakt. Dus ik kan heel makkelijk zeggen ik zou tot 14 a 15 DPO wachten, maar snap ook heel erg hoe moeilijk dat ik. Ik wordt zelf ondertussen ook liever ongesteld dan zo’n negative test zien, tot bloed blijf ik dan toch altijd hoop houden ofzo. 

Ik hoop nu vooral snel ongesteld te worden zodat we IUI in het ziekenhuis kunnen starten, daar heb ik namelijk wel echt hoop voor. Maar niet ongesteld worden is natuurlijk sowieso beter😄 De komende tijd nog even duimen!! Ook voor alle andere dames!

Stabij
    Bijdrager
    #10606410 Quote

Ik test eigenlijk nooit eerder dan mijn NOD, voor mijzelf om teleurstelling te voorkomen. Ik word ook liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb. 
    Ik heb sinds een paar dagen heel erg last van een soort steken onderin mijn buik, in de richting van mijn lies. Eigenlijk nog niet eerder gehad, dus ik hoop ergens dat dat een symptoom is, maar het kan ook net zo goed wat anders zijn😂 en ik ben ineens continu voor mijn wekker wakker, lig soms al vanaf 6 uur te draaien in bed zonder dat de slaap wil komen. Weet niet of dat ook een symptoom is maar goed😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct