Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD mei 2019

• Auteur
  • alison
    Bijdrager
    #10199163 Quote

gefeliciteerd Diededv!! probeer er lekker van te genieten:) , ik snap je angst. 

Bij mij nu 1e ronde na miskraam, volgens ovulatie test van het weekend de piek gehad dus hopelijk over 1.5 week een positieve test. 

mijn NOD is denk ik 18 mei?? spannend…

Liekebr
    Bijdrager
    #10199120 Quote

Vandaag is mijn nod dag.. tot nu toe nog niks..maar durf ook niet een test te doen.. maandag wel een test gedaan en die was negatief.

Pff zo spannend

Diededv
    Bijdrager
    #10199013 Quote

Zojuist 2 dagen voor nod dikke positieve steep. Ben nu heel zenuwachtig, door vorige miskraam, maar wel heel gelukkig!

JoHanna
    Bijdrager
    #10198602 Quote

Nroxy, wauw, 24 rondes al! Wat erg! Krijg je geen hulp in het ziekenhuis? Hopelijk ben je heel snel zwanger !

IlkeDR
    Bijdrager
    #10198502 Quote

Vandaag moest ik normaal mijn MS krijgen.. Voorlopig nog niets. Wel een opgezette buik en last van hoofdpijn. . . Deze middag een test gedaan, maar die was negatief.

Dus nog even afwachten hier… bij mijn zoontje heb ik dat ook wel gehad dat ik eerst enkele keren een negatieve test had (late innesteling veronderstel ik). 

Spanned dus.

Ierr
    Bijdrager
    #10198311 Quote

Hi dames 

ik lees al tijdje mee maar mag me nu eindelijk bij jullie aansluiten. Ik heb een dochter van 15 maanden en wij gaan deze maand voor een tweede kindje! Mijn Nod valt hopelijk nog net in deze maand.

NOD 1 mei – Daan’tje – 31 jaar – ronde 10 – 1ste kindje.

NOD 3 mei (?) – xCy – 24 jaar – Ronde 3 (ronde 2 na bbz) – 1e kindje

NOD 3 mei – Molly – 27 jaar – Ronde 5 – 1e kindje NOD3 mei – Canoniem – 25 jaar – ronde 4 (2e na 2 miskramen) – 2 kindje

NOD3 mei – Gabriëlle – 38 jaar – ronde ?? 4e kindje NOD 4 mei- Lalalaura- 26 jaar- 5e ronde- 3e kindje NOD 4-8 mei – Mrsvogel – 23 jaar – 2e ronde – 1e kindje

NOD 6 mei – Deeehv – 30 jaar – ronde 4 – 1e kindje NOD 6 mei – Johanna – 29 jaar – ronde 12- 1e

NOD 6 mei (?) – Sharon – 27 jaar – 1e ronde – 1e kindje

NOD 9 mei — RMoona — 30 jaar —rond 10 ( incl MA tweeling met 12 weken) — 1e kindje

NOD 9 mei(?) – Klaasjee – 27 jaar – ronde 1 (na miskraam) – 1e kindje

NOD 9 mei – NolaMae – 24 jaar – ronde 2 (na miskraam) – 1ste kindje

NOD 10 mei (?) — Muts — 26 jaar —Ronde 4 — eerste kindje

NOD 10 mei – Lapjesendraadjes -36 jaar – ronde 7 – 1e kindje

NOD 10 mei – Elize – 32 jaar – ronde 3 na miskraam – 1e kindje

NOD 10 mei – Diede – 27 jaar – voor het eerst echt proberen sinds miskraam okt 2018 – 2e Kindje

NOD 11 mei – Danemelle-22 jaar- ronde 2 Na MK. – 1e kindje

NOD 12 mei — kimmw — 22 jaar — ronde 4 — 1e kindje

NOD 12 mei – Tulpje – 34 jaar – ronde 9 – 1e kindje NOD ergens in mei – Seerte – 28 jaar – ronde 20 (1e met clomid) – 1e kindje

NOD 15 mei – Roos – 32 jaar – ronde 9 – 2e kindje NOD 19(?) mei – xmelis – 27 jaar – ronde 1 (na miskraam) – 1e kindje

NOD 17 mei – Marit – Ronde 21 (na 1 miskraam) – 34 jaar – 1e kindje

NOD 17 mei – gebruiker x – ronde 20 (nu ronde 1 met clomid) – 28 jaar – 1e kindje

NOD 8/9 mei – liekebr – ronde 1 – 31 jaar – 3e kindje

NOD 6mei – Patience – ronde 36 – iui ronde 5 – 25jaar – 1e kindje

NOD 31 Mei -Ierr – ronder 1 – 35 jaar -2de kindje

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Nroxy
    Bijdrager
    #10198296 Quote

Ik schuif weer door naar de volgende ronde en dus ook ineens naar de volgende maand.

Nog altijd een onregelmatige cyclus en moet dus echt wel eens beginnen met ovutesten.

Maar wanneer begin je als je cyclussen tussen de 26 en 31 dagen liggen 🤔. Na 24 rondes begin ik minder hoop te krijgen. Gynea zag duidelijk eitjes en zag niet direct een probleem. En toch lukt het maar niet. 

Nroxy
    Bijdrager
    #10198220 Quote

Ik heb de laatste maanden even alles afgesloten en mij even meer gestort op ons huisje. Nu zit ik dus in ronde 24 😔. En heb ik normaal 9mei mijn NOD als mijn cyclus tenminste nu wel eens normaal zou willen doen. (30 dagen de laatste 2maanden.) Die van daarvoor wil ik niet te veel meer meetellen omdat ik toen met een cyste heb gezeten en ik dus even terug op mijn plooi moest komen. 

Nu had ik vanmorgen licht bruine afscheiding bij het afvegen. En heb ik ook wel wat buikpijnen. 

De laatste dagen ben ik ook ’s nachts beginnen dromen dat ik eindelijk zwanger ben. En dat het kindje dan uiteindelijk zou geboren worden op de dag dat mijn vader is geboren. ( Mag hij dan spijtig genoeg niet meer meemaken.) 

Ik ben dus waarschijnlijk mezelf helemaal aan het gek maken. En weet dus niet wat ik moet denken nu. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct