Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

Nod November 2018

• Auteur
  • Mio
    Bijdrager

Wie komt er mee kletsen? 😉

Mumslove
    Bijdrager
    #10119674 Quote

Nou, ik meld mij ook weer. Ronde 9 gaan we in :S Vandaag toch weer ongesteld geworden!

Het is nog rustig Mio ! Welke ronde zit jij?

Mio
    Bijdrager
    #10119701 Quote

Hoi, ronde 3 nu nog maar hoor! We zullen duimen voor elkaar😉

Mio
    Bijdrager
    #10119702 Quote

Voor ons eerste kindje. En jij?

Kiimmm
    Bijdrager
    #10119703 Quote

Ik meld mij hier ook voor het eerst!

Ik denk de eerste echte ronde nu, eerste cyclus na stoppen met pil gehad van 28 dgn!

Mumslove
    Bijdrager
    #10119742 Quote

Mio: ja ook eerste kindje.

Vanwege mijn lange cyclussen de laatste maanden (38 dagen) in het ziekenhuis geweest vorige week. Eerste onderzoeken gehad. Op het moment dat ik toch ongesteld zou worden kan ik het HSG onderzoek aanvragen (doorspoelen eileiders). Nu dus. Balen dus dat het toch moet, ik had hoop zo na vakantie. Maar fijn dat ik toch al bezig ben met dingen uitsluiten.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Mama Dtje
    Bijdrager
    #10119970 Quote

Hoi, ik meld me ook, gisteren menstr begonnen. Ga nu ronde 3 in. Hier ook voor n eerste kindje, wel n 2e zwangerschap. 

Menstruatie is wel echt veel vervelender dan toen ik nog anticonceptie gebruikte, meer buikpijn enz, hebben jullie dat ook? 

Joena hopelijk is t deze ronde raak voor jullie!!

Kiimmm
    Bijdrager
    #10120023 Quote

Kershje, ik herken het… niet te doen hoe extreem het was.. hopelijk valt het de volgende keer mee!

Stiekemmeelezen
    Bijdrager
    #10120069 Quote

Hier ook eerste ronde, ik ben eind aug gestopt met de pil en 31 dagen na de laatste onttrekkingsbloeding echt ongesteld geworden. Ik vind het zo spannend allemaal. Vanaf afgelopen weekend zijn we aan het proberen.. ieeeh

Het blijft gek dat je na een half leven zwangerschappen tegen te gaan opeens denkt ja! dit is het! 

@kershje, ja dat vond ik ook! veel mood swings en veel pijn, vooral steken en lage rugpijn. 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen