Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD November 2019

• Auteur
  • EVSS
    Bijdrager
    #10252245 Quote

Ik meld me ook weer. 

NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen

NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)

NOD 3 november – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 2 – cyclus 28 dagen?

NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e kindje – ronde 3

NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?

NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen

NOD November— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 32

NOD 1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?

Farru
    Bijdrager
    #10252260 Quote

Ik had gedacht dat dit forum in het begin rustig zou zijn. Maar er hebben zich toch al wat dames gemeld! 

Hopen dat het voor ons allemaal snel raak is! 

EVSS
    Bijdrager
    #10252361 Quote

Hoop het ook farru, ben dat ongesteld zijn zo beu.. slikte daarom ook vaak door.

Kersencake
    Bijdrager
    #10252403 Quote

Yes, laat die positieve testen maar komen hier! 

Ik vind het zo’n raar proces. Enerzijds superleuk, want we maken samen een kindje, hoe mooi is dat? Maar elke ronde dat t langer duurt komen er weer nieuwe (gekke) emoties bij. We weten vooraf dat het wel even kan duren, maar toch… Ik wil nuuuuuuuu! 

Kersencake
    Bijdrager
    #10252405 Quote

Ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Ik ga nu maar weer uit van een cyclus van 28 dagen (hij was 22), dus mijn nieuwe NOD is woensdag. Maar ik voel echt helemaal niks, dus ik ga ervanuit dat ’t m niet wordt.

Kersencake
    Bijdrager
    #10252407 Quote

Zit ik wel goed fout hier in NOD November 🙂

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Farru
    Bijdrager
    #10252663 Quote

Kersencake, dan loop je iets vooruit door hier al te reageren! Misschien is NOD November voor jou niet meer van toepassing! Ik hoop dat je menstruatie uit blijft!

Liefje
    Bijdrager
    #10252759 Quote

Ik hoop voor ons allemaal op een positieve test.

Zelf dit weekend echt heel erg emotioneel geweest. Het kon er even niet meer bij.

Eerst een half jaar wachten op mijn vriend die er toen nog niet klaar voor was, dan de teleurstelling van ontbrekende vaccinaties en de wachttijd tot deze helemaal terug uit mijn lichaam zouden zijn.

En dan na 6 maand pilvrij te zijn en eindelijk te kunnen starten al 2 cyclussen waarbij ik steeds 5-7 dagen overtijd ben opnieuw teleurgesteld te worden…

Het viel me vrij zwaar toen mijn beste vriendin dan ook even kwam melden dat ze zwanger is, maar dat het een ‘ongelukje’ is..  Zo maar door de pil heen.. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct