Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD November 2019

• Auteur
  • Farru
    Bijdrager
    #10252765 Quote

@Liefje, ahh! Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zat! Het is ook allemaal wat lang wachten, iedere maand slecht nieuws als de menstruatie aanbreekt en dan worden anderen om ons heen ook nog eens zomaar zwanger… hopenlijk heb je snel goed nieuws en een positieve test!!

Ik heb even hulp nodig, mijn man en ik hebben het een tijdje niet gedaan nu. Lastige diensten gehad, druk en toen menstruatie.

Als een man langer dan 10 dagen niet klaar komt is dat slecht, maar als hij daarna weer eens klaar komt is dat “slechte” zaad weg toch? Of is de kans daardoor nu voor ons verkeken? Ik twijfel…

Kersencake
    Bijdrager
    #10252804 Quote

Liefje, wat kan het lang duren he? Zo vermoeiend! Al helemaal als een vriendin dan wel snel zwanger blijkt te zijn. Heel fijn voor haar, maar jouw gevoelens zijn HEEL ERG begrijpelijk hoor. Laat die er gewoon zijn! Heb je haar verteld dat jullie ook bezig zijn? 

Farru: ik las het ook ergens! Ik heb echt geen idee, maar het lijkt me dat het dan daarna weer goed en vers is, toch? 

Farru
    Bijdrager
    #10252809 Quote

Kersencake, ja ik hoop dat na 2keer al het oude er uit is zeg maar en de rest wel goed is 😂

Anne Anne
    Bijdrager
    #10252810 Quote

@ Liefje, jeetje dat is heel pittig ja!! Hopelijk toch snel een positieve test!🤞

@Farru, ik heb eigenlijk geen idee maar lijkt mij dat na 1 x het “oude” er uit is.

Liefje
    Bijdrager
    #10252836 Quote

Normaal gezien is dat “slechte zaad” dan wel weer weg. 🙂 De goede cellen zitten klaar.

Ik heb het tegen niemand verteld omdat we al 1jaar lang de opmerking krijgen dat het nu echt wel tijd is.. En die opmerking kwetst zo hard omdat je zelf zo lang wacht..

Ik hoop op een goede maand voor ons allen. Jullie zijn stuk voor stuk schatten. 🙂

MamaVNdrie
    Bijdrager
    #10252844 Quote

Even me NOD aangepast

NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen

NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)

NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e kindje – ronde 3

NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?

NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen

NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31

NOD 1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

MamaVNdrie
    Bijdrager
    #10252847 Quote

Even alles op volgorde

NOD 1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?

NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen

NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)

NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e 

kindje – ronde 3

NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31

NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?

NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen

MamaVNdrie
    Bijdrager
    #10252848 Quote
    1. NOD 1 november – XSamantha – 25 jaar – tweede kindje – ronde 4 – Cyclus 31?
    2. NOD 1 November – Farru – 29 Jaar – 1e kindje – ronde 7 – Cyclus 28 dagen
    3. NOD 2/3 november – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 13 (2e ronde IUI)
    4. NOD 5 november – Liefje – 26jaar – 1e kindje – ronde 3
    5. NOD 7 november— MamaVNdrie —29 jaar—4e kindje—Ronde 1– Cyclus 31
    6. NOD 9 November – Anne Anne – 28 Jaar – 2de kindje – ronde 1 – Cyclus 28 dagen?
    7. NOD 10 November – Kersencake – 31 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus 24 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct