Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD November 2019

• Auteur
  • Woetwoet
    Bijdrager
    #10269809 Quote

LaLaLala, dat denk ik ook hoor! 😁

LaLaLala
    Bijdrager
    #10269810 Quote

Ik kan het nog niet helemaal geloven🙈

Lissrose
    Bijdrager
    #10269856 Quote

@fleurbo werden ze donkerder ? Heb je er misschien nog een foto van? Ik vertrouw ze ook niet maar het enige was dat ene vriendin hem ook had gedaan en dat die daarbij wit bleef.. en met water ook. En met mijn urine dit streepje.. 

FleurBo
    Bijdrager
    #10269862 Quote

Heb de testen nog wel, maar hoe werkt dat precies met foto’s uploaden hier? Als ik op het afbeeldingetje klik op mijn telefoon werkt het niet.

Maar ze werden idd donkerder, maar het bleef wel echt een heel licht streepje. Zaterdag was hij pas na de afleestijd heeeel erg licht als ik de test een beetje boog. Zondagochtend was hij al duidelijker, maar moest wel goed mijn best doen en later op de dag was hij zichtbaarder. Die van maandagochtend was meteen relatief goed zichtbaar (maar wel echt nog licht hoor) en toen ook negatieve action test. Dinsdagmiddag ongesteld geworden.

wanneer is jouw Nod? 

Lissrose
    Bijdrager
    #10269869 Quote

Via myupload en dan de link kopiëren. 

Ben wel heel benieuwd naar die testen. Maar wat is dat dan geweest ? Waarom zouden ze dan positief zijn ?

FleurBo
    Bijdrager
    #10269871 Quote

[IMG]https://www.mupload.nl/img/86i1iz9vq.jpeg[/IMG]

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

FleurBo
    Bijdrager
    #10269873 Quote

Zo haha afbeelding uploaden is gelukt! Tis heel licht maar streepje wel zichtbaar

lijkt alsof de test ook op een ander hormoon reageert.. maar geen idee welke en wat dat betekent… 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct