Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD November 2020

• Auteur
  • MamaSterretje
    Bijdrager
    #10367217 Quote

@noeksie vandaag duidelijk donkerder maar ik denk nog niet even donker maar ik denk dat je morgen wel een positieve test hebt🙂of je gaat nu clear blue met smiley doen dan weet je het zeker🙂

x-Marina
    Bijdrager
    #10367226 Quote

Goed dat je hebt door getest Noeksie! Mijne werd nog donkerder dan dit dus zou er morgen nog eentje doen.

Ik zit op 4DPO met een korte LF van 10/11 dagen laatste 2 rondes. Zou ik dan ook al positief testen op 10/11 DPO mocht ik zwanger zijn of voor een zwangerschapstest echt wachten tot 14DPO?

MamaSterretje
    Bijdrager
    #10367230 Quote

@x-marine meestal heb je pas vanaf 12 dpo genoeg hcg hebt voor een test🙂

AnneCH
    Bijdrager
    #10367252 Quote

Enkele dagen na mijn NOD ongesteld geworden, waarschijnlijk toch een beetje de spanning van de eerste ronde proberen.

Dus op naar poging 2 🙂

Ik verwacht m’n NOD rond 24 nov.

Mumslove
    Bijdrager
    #10367255 Quote

Ik heb ook andere ovulatietesten gebruikt (thuistesten.nl) en daar werd ik zo onzeker van. Ik had op dag 8 ineens een donkere streep. Maar nog net geen piek. Ik snapte er niks van…
    Met CB uiteindelijk dag 15 een smiley en 2 dikke strepen. Dus voor mij is CB echt perfect. Andere testen zijn vaak te gevoelig waardoor het streepje ene keer donkerder is en dan weer licht. Ik word daar zo onzeker van.

Hier hebben we het gisteravond nog even gezellig gemaakt (dag na positieve test) en nu is het nog 13 dagen wachten. En net als sommige vind ik deze 14 dagen wel oke. De tijd tot eisprong lijkt inderdaad veeeeel langer XD 😛 

Mumslove
    Bijdrager
    #10367256 Quote

@AnneCH: het scheelt dat het pas de 1ste ronde was ;)! Komt goed!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

AnneCH
    Bijdrager
    #10367264 Quote

@Mumslove: Ja zeker! Het was een leuke leerzame maand 🙂
    Voor het eerste dat ik mijn hele cyclus goed heb bijgehouden qua symptomen, en geprobeerd heb mijn ovulatie te vinden (mislukt). 

En ik vind mezelf altijd een nuchter persoon, toch erg interessant dat je gevoel en gedachten zo’n invloed kunnen hebben op je lichaam. 

BelgoGermano
    Bijdrager
    #10367267 Quote

Hey dames, hier met de roze CB een smiley deze ochtend, dus normaalgezien morgen ergens mijn eisprong 😀

AnneCH, balen! Hopelijk toch nog positief deze maand!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct