Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD November 2020

• Auteur
  • BelgoGermano
    Bijdrager
    #10364195 Quote

Mag ik me hier ook melden? Een aantal dames ken ik helaas uit vorige rondes…

Sinds maart proberen mijn vriend en ik. Het zou ons eerste gemeenschappelijke kindje worden. Ik heb er reeds 3 uit mijn vorige relatie.

In mei heb ik een miskraam gehad met curretage in juni en na wachten tot augustus eer mijn cyclus weer volledig normaal was is dit inmiddels opnieuw 4e ronde.

Mijn eisprong zou rond 30 oktober liggen (gebruik de roze CB ovulatietesten) en NOD op 13 november. 

Loesewies
    Bijdrager
    #10364212 Quote

@dressuurmiep en @belgogermano

Wat jammer dat je weer een ronde door moeten. Hopelijk hebben we in november meer geluk!

Poni
    Bijdrager
    #10364227 Quote

Mag ik me hier ook melden? Een aantal dames ken ik helaas uit vorige rondes… Sinds maart proberen mijn vriend en ik. Het zou ons eerste gemeenschappelijke kindje worden. Ik heb er reeds 3 uit mijn vorige relatie. In mei heb ik een miskraam gehad met curretage in juni en na wachten tot augustus eer mijn cyclus weer volledig normaal was is dit inmiddels opnieuw 4e ronde. Mijn eisprong zou rond 30 oktober liggen (gebruik de roze CB ovulatietesten) en NOD op 13 november.

Helaas dat het ook voor jullie deze ronde niet gelukt is. 

Hopelijk hebben we allemaal in November geluk. 

Fijn dat we toch zo met elkaar kunnen “kletsen” 

thebigdream
    Bijdrager
    #10364264 Quote

@dressuurmiep welkom en belgogermano welkom weer bij deze maand… hopelijk een betere 😄

Ovulatietest was vanochtend helaas nog niks, dus hopelijk morgenochtend wel. Toch wel fijn dat die testen bestaan 😃

ITVS
    Bijdrager
    #10364266 Quote

@dressuurmiep Nee dan is het even wachten op je menstruatie indd! 

Stiftie
    Bijdrager
    #10364319 Quote

Rond de zomer hier helaas, na een zwangerschap van 8 weken, een miskraam gehad.

Afgelopen dinsdag weer voor het eerst ongesteld geworden. Ben er bijna nog nooit zo blij om geweest haha. Want dit betekend dat mn lichaam de miskraam opgeruimd heeft en ik weer opnieuw kan beginnen.  Als het goed is zou mn NOD 12 november zijn.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

thebigdream
    Bijdrager
    #10364375 Quote

@stiftie wat verdrietig zeg.. dat lijkt me heel zwaar. @belgogermano voor jou ook. Ik heb gelukkig geen miskraam meegemaakt tot nu toe maar dat lijkt me echt zwaar, eerst zo gelukkig zijn en dan zo verdrietig. Ik gun het het nog meer dat het deze maand mag lukken! 

BelgoGermano
    Bijdrager
    #10364406 Quote

Je dondert van je roze wolk. Na mijn oudste heb ik op 8 weken een miskraam gehad van een tweeling. Nu op ongeveer dezelfde duur, maar was al 2 weken voordien gestopt met groeien. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct