Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD oktober 2019

• Auteur
  • Farru
    Bijdrager
    #10242668 Quote

XSamantha, ja zeg dat! Op naar de volgende ronde dan maar en proberen positief te blijven.

Ik vind het vooral heel lastig omdat dit ronde 9 is en ik nog geen een keer een positieve test heb gehad. Dat maakt me nu heel onzeker. Doen we iets verkeerd, zou er iets mis zijn? Enz enz.

Ik snap dat je daar verdrietig om geweest bent. En fijn dat je vriend het positief gehouden heeft dat helpt ook wel met verwerken.

XSamantha
    Bijdrager
    #10242846 Quote

Farru dat snap ik als dit al ronde 9 is… Kan je het niet laten checken? Of mag dat pas na 1 jaar proberen?

XSamantha
    Bijdrager
    #10242849 Quote

Gebruik je wel testen voor je eisprong?

Zwindo
    Bijdrager
    #10242876 Quote

Allereerst wil ik zeggen wat ontzettend verdrietig XSamantha. Wel fijn dat je het al een beetje een plekje hebt kunnen geven. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn.

Ik sluit mij helaas ook vast weer aan bij deze ronde. Gisterenavond bruine afscheiding en vanmorgen een donkerrood slijmachtig bloedpropje met afvegen (sorry voor de details) sindsdien wat bruinige afscheiding, maar ga er vanuit dat het allemaal nog doorzet naar een volwaardige menstruatie. NOD is eigenlijk de 10e, dus kan zijn dat het dan pas echt doorzet.

NOD 4 oktober – XSamantha – 25 jaar – 3e ronde – 2de kindje

Nod 4 okt – evyh – 27 jaar- 4e ronde – 1ste kindje

Nod 6 Okt – Farru – 29 jaar – ronde 9 – 1e kindje 

Nod 18 Okt – Zwindo – 28 jaar – ronde 5 (na mk maart) – 1e kindje

Zwindo
    Bijdrager
    #10242877 Quote

Oja Farru als je twijfelt gewoon bellen als je wat dingen wilt laten onderzoeken. Desnoods gewoon je  tijdlijn iets naar voren halen van wanneer je bent begonnen. 

Maja
    Bijdrager
    #10242883 Quote

Ik meld me ook weer aan. Gezellig Farru, weer op dezelfde dag 😉 Laten we hopen dat het deze keer wél raak is! 

NOD 6 okt – Maja – 27 jaar – ronde 4 – 1e kindje

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Maja
    Bijdrager
    #10242884 Quote

XSamantha Wat verdrietig Samantha! Super goed dat je het al een plekje hebt kunnen geven. 

EVSS
    Bijdrager
    #10242897 Quote

Hoihoi, vanmiddag een heel bericht getypt druk ik op verzenden staat het er niet bij haha.

Ik kom me ook melden. 

Ben pas begin augustus gestopt met de pil en daarna gewoon een onttrekkingsbloeding gehad. Las dat het lang kon duren voordat de volgende menstruatie kon komen maar vandaag “gelukkig” ongesteld geworden dus een cyclus van 29 dagen. 

Dit wordt mijn eerste ronde dat we echt ovulatietesten gaan gebruiken, wilde eerst wachten tot ik mijn menstuatie zou krijgen na zolang de pil hebben (door)geslikt. heel spannend allemaal!

NOD 6 okt – Maja – 27 jaar – ronde 4 – 1e kindje

NOD 6 Okt – EVSS – 24 jaar – ronde 1 – 1e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct