Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD oktober 2020

• Auteur
  • Jettee
    Bijdrager
    #10367168 Quote

Hoi!

Een wat late aansluiting, maar deze maand voor het eerst geprobeerd. Cyclus varieert een beetje de laatste jaren, maar meestal rond de 30 dagen. Verwacht mijn NOD dan ook as vrijdag, maar iets later zou dus ook heel goed mogelijk zijn. 
    Heb nog niet echt klachten ervaren. Alleen sinds vandaag linksonderin mijn buik wat steken. Voelen niet als menstruatiekrampen.. dus even afwachten nog! 😊

AnneCH
    Bijdrager
    #10367251 Quote

Helaas, ik ga door naar de volgende ronde 🙂

Suuzieqq
    Bijdrager
    #10367360 Quote

Suuzieqq
    Bijdrager
    #10367362 Quote

Bovenstaande afbeelding is van mijn vroege test van de Etos. Mijn NOD is 30 oktober. Ik zie een heel dun streepje, maar echt bijna niet zichtbaar. Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Over 2 dagen nog eens testen.:) 

Temp
    Bijdrager
    #10367363 Quote

Wow dit is slecht kijken op mijn telefoon maar zie ik daar een tuurstreepje?

Suuzieqq
    Bijdrager
    #10367366 Quote

Ja, het is bijna niet zichtbaar. Test van vanmorgen. Vroege test van Etos. NOD 30 oktober 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

IrisB
    Bijdrager
    #10367413 Quote

https://www.mupload.nl/img/yetcoy.jpg

Ik heb ook getest. Nadat ik zondag negatief testte, vandaag 2 dagen voor nod ook een heel licht streepje te zien… Over 2 dagen dus weer testen.

Maarietje
    Bijdrager
    #10367466 Quote

Spannend Iris en gebruiker189!! Hoop voor jullie dat het streepje steeds duidelijker gaat worden.

Hier nog steeds niet ongesteld, maar test nog steeds negatief. Word er heeeel onzeker van moet ik zeggen. Nu NOD+1.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct