Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

NOD oktober 2020

• Auteur
  • Kimmiex
    Bijdrager
    #10364634 Quote

@AstridLynn 

Dit is mijn temperatuur kaartje van september. Die ziet er netjes uit

http://www.mupload.nl/img/98rc1ex5lmqa.jpg

En deze van oktober.  Die is wat rommelig. Heb op zaterdag 10 okt 11.30 positieve ovulatietest gehad. Soms heb ik 2 dagen achter elkaar positief. Maar nu niet. 

Had het idee dat die zondag sprong. Maar mijn temperatuur ging gaat die pas echt goed omhoog op woensdag de 14e. 

https://www.mupload.nl/img/aekfj5sfe2a.jpg

Heb de 22e mijn NOD. Dus zou een luteale fase zijn van 8. 

Als ik ongesteld word ga ik de HA even bellen. Wat een rommeltje.

Duimen voor jou! Heb je die steken iedere maand? Wie weet teken van innesteling? En de puistjes ook iedere maand?

Kimmiex
    Bijdrager
    #10364649 Quote

@AstridLynn net wat bruin bloed bij het afvegen. Ik zit nu op 7 DPO. Hopelijk word ik niet nu al ongesteld. Maar gaan het zien.

MamaSterretje
    Bijdrager
    #10364671 Quote

@kimmiex dat zou wel heel vroeg zijn🙁

xxNH
    Bijdrager
    #10364688 Quote

@Kimmiex innesteling?🙏🏻🍀

Kimmiex
    Bijdrager
    #10364700 Quote

@xxNH ik denk het niet. Begon vorige maand ook zo, werd de dag erna ongesteld. Hoop het natuurlijk niet. Maar weet bijna zeker van wel. Morgen HA maar even bellen. Luteale fase van 7 dagen is wel erg kort

Astrid-lynn
    Bijdrager
    #10364704 Quote

@kimmiex dat is raar zeg zo kort, hoop her niet voor je maar vaak mond het wel uit op ongesteldheid helaas.

Ik heb zelf ook het idee dat ik ongesteld word. Zo voel ik me.

Hou je ons op de hoogte? 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Kimmiex
    Bijdrager
    #10364707 Quote

Ik laat het jullie even weten morgen. En hoe het bij de HA was.

Denk dat ik daarna even een ronde een pauze in ga lassen van social media. Doet me toch wel veel merk ik.

Lees het nog wel graag  even mee deze maand of het bij jullie is gelukt.

En zal echt voor je duimen AstridLynn 

Astrid-lynn
    Bijdrager
    #10364715 Quote

Nou net temperatuur gemeten en 37.5. Had ik mijn vorige menstruatie ook… dus ben er beetje bang voor 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct